zaterdag 23 november 2019

Back on track

Eindelijk ik kan weer eens tijd vrij maken om te bloggen, ik heb ook weer mooie doelen om over te bloggen. Maar eerst even een stukje terug. Vorig jaar kreeg ik te maken met het faillissement bij de lopers company wat me toch meer heeft gedaan als ik toen dacht plus dat ik in een werksituatie kwam die niet echt bij mij paste nou dan weet je wel hoe gezellig ik me gedroeg. Ik had daardoor ook geen puf meer om te bloggen al me energie ging gewoon op aan negatieven dingen.

Maar eigenlijk zoals altijd komt het weer op zijn pootjes terecht en kon ik in september bij 123 sport outlet beginnen, toch best wel een hele andere tak van sport. Werken met de producten die je heb, en niet zomaar kunnen roepen ook ik bestel wel even het is een stuk creatiever maar erg leuk en heel dichtbij gewoon op het dorp, heerlijk.


Home


Maar hoe gaat het met het hardlopen?
Hardlopen is minder geworden maar ik zwem nu met regelmaat en ook de fiets word (weer) gebruikt en ja komend jaar ook weer met het team de triatlon, nu alweer zin in.
Het is echt heerlijk moet combineren, hoewel ik moet oppassen niet teveel te willen doen.......maar dat is en blijft lastig.

Maar goed leuke dingen om te bloggen, vier jaar geleden liepen we de Zevenheuvelenweg in Nijmegen en daarna gingen we gezellig nog even een pizza eten, en kwamen er wilde plannen op tafel, Marcel en Ginie waren namelijk net terug uit New York en hadden daar de marathon gelopen, geweldig wat hadden ze het
gaaf gehad, en daar ging het mis er werd een ei uitgebroeid.



Over vijf jaar met zijn alle naar New York, genoeg tijd om te sparen, en te trainen. Meestal verdwijnen zulke dingen uit beeld maar dit bleef terug komen, het groepje werd wel wat kleiner maar het plan bleef.

Een maand of twee geleden kon je bij Rijnmond reizen inschrijven voor de inschrijf.ijst voor New York nou dat is dus gebeurd en nu wachten en wachten we af of we mee kunnen. Maar goed ondertussen begint het wel heel erg te kriebelen en we willen dan ook langer in New York blijven, want als je er toch ben wil je ook wel gelijk iets van de stad zien.


Nu waren we vorige week bij elkaar en dan komt het toch wel te sprake en hoelang blijven we erna en gaan we in een hotel of regelen we een appartement, zodat we iets meer vrijheid hebben met ontbijten en eten? Uiteraard zitten we de eerste dagen straks in een hotel met alle andere lopers maar op maandag gaan we dan verkassen naar een appartement.

Het gebouw van de effectenbeurs op Wall Street


En wat heerlijk dat Ginie precies weet hoe en wat en waar je moet zoeken dus hebben we alvast een appartement op Wall Street, lekker ruim 8 persoons met zijn vijfjes, want ja we gaan idd met zijn vijven het groepje van Schotland, Marcel en Ginie, Saskia en wij.

We gaan nu ook alvast plannen maken over wat we allemaal willen gaan zien dus boekjes gekocht over New York, heerlijk het gaat nu echt echt worden, nu wel hopen dat we meekunnen met Rijnmond reizen, nog een week of vijf dan weten we het spannend hoor.

Dus maar weer goed en netjes trainen zodat we fris en fruitig in Rotterdam kunnen starten en dan weer een heerlijk triatlon seizoen en dan als afsluiter van het jaar naar New York heb er zoveel zin in.

Maar even stap voor stap over twee weken de bruggenloop, dus morgen maar even oefenen op de Brienoordbrug. Ga er van uit dat ze daar niet met de weg bezig zijn en dat ik gewoon lekker door kan lopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten