woensdag 30 januari 2019


Zo daar zijn we weer, het blijft lastig om tijd vrij te maken voor de dingen die je leuk vind, of heb ik teveel dingen die ik leuk vind?

De fiets workshop was een super leuke avond met drie medewerkers van Terlouw fietsen, die ons een hoop hebben geleerd, of het ook in het echt allemaal gaat lukken dat zal de tijd leren maar gelukkig krijgen we ook nog een vervolg cursus over twee weken. We hebben nu geleerd hoe je een band verwissel, maar vooral ook waar je op moet letten zodat het goed en vlotjes gaat, het schoonmaken en het algemene onderhoud van de fiets.
Moet zeggen het duizelde me af en toe wel een beetje hoor maar goed als het straks een keer moet gebeuren dan kom ik er vast wel uit…..







Ondertussen hebben we ook de 25 km trainingsloop achter de rug en ook deze ging weer lekker. We zijn wel weer at lopers verloren die het net niet bij konden houden ( we liepen ook iets te hard 7 sec per km). Maar goed we gaan het zondag weer proberen en hopelijk lopen we dan iets zachter, ook voor ons beter hoor.






De trainingen op de baan gaan ook lekker door en soms wijken we uit naar rondjes om de vereniging heen als de baan te glad is door de vorst, en soms ga ik heel erg eigenwijs even lekker alleen naar het Havenspoorpad, het is zo mooi glad asfalt en zo lekker lopen.

Het fietsen op de tack schiet er een beetje bij in, het is niet echt leuk op zolder maar ik moet het wel doen maar het zit nog niet echt in mijn systeem, maar komt goed.

Het zwemmen is nu afgelopen althans de cursus het zwemmen blijft gewoon doorgaan en ik moet zeggen het gaat steeds beter en ik vind het ook lekker om te doen.

Tja en dan de planning voor dit jaar wat gaan we allemaal doen en wat gaan we niet doen.
Als eerste uiteraard Rotterdam, dan komen uiteraard de wedstrijden eraan voor de triatlon met de meiden, welke ik mee doe is nog niet bekend maar ik wil wel iedere keer mee indien mogelijk. Dan is er nog iets met een zes uur loop op Steenbergen die al voor het vierde jaar nu op mijn lijstje staat maar door van alles nooit gedaan is. Toen kwam er ook nog even iets van een Whiskey marathon voorbij maar dat is echt niet haalbaar, iets met vrije dagen, geld en een kustmarathon twee weken ervoor. Kustmarathon oja daar hebben we ook weer voor ingeschreven hij is zo gaaf. En deze week ook ingeschreven voor een triatlon in Hendrik ido Ambacht die doen we ieder voor zich dus al met al een aardig rijtje als ik het zo bekijk.



Wedstrijd overzicht
03-02-2019         trainingsloop 28 km  
10-02-2019         Schoorl 21.1 km
17-02-2019         trainingsloop 30 km
03-03-2019         trainingsloop 32 km
17-03-2019         trainingsloop 35 km
07-04-2019         Rotterdam marathon 42.2 km
12-05-2019         Steenbergen
18-05-2019         triatlon Almere duin (zaterdag) team
08-06-2019         triatlon Weert (zaterdag) team
22-06-2019         triatlon Rotterdam (zaterdag) team
30-06-2019         triatlon Nuenen team
08-09-2019         triatlon Zaanstad   team
14-09-2019         triatlon Hendrik ido Ambacht 1/8 (zaterdag)
05-10-2019         Kust marathon 42.2 km (zaterdag)   

Oeps als ik het zo bekijk is het best een pittig lijstje nu is het wel zo dat ik van de team triatlon er twee actief meedoe en de rest er ben om aan te moedigen, welke wie doet is zoals ik al zei nog niet bekend.
Nou dat was het wel even voor zover ik ga lekker op de bank hangen en nog beetje bijkomen.                                                                                                                                                                                                                                                                                            


Geen opmerkingen:

Een reactie posten