woensdag 9 januari 2019

Nieuwe ronden nieuwe kansen op naar een leuk 2019



Dat niet iedere dag een feestje is hebben we vorig jaar meegemaakt, je kan zelf slingers ophangen zoveel als je wil maar soms is het gewoon geen feest.

Maar een nieuw jaar geeft nieuwe kansen en voor mij ook een nieuwe baan. Wat zo snel al ja zo snel al (is wel goed voor je zelfvertrouwen hoor). Per dit jaar ben ik werkzaam bij Daka Sport op Rotterdam –Zuid, afdeling running en fitness. Ja het is best even wennen want het is wel anders als je eigen kleine winkeltje waar je alles zelf kon doen. Ik zal hier vast in een andere blog nog een keertje op terug komen maar ik ben nog even druk met de kat uit de boom aan het kijken en mijn draai terug te vinden.


Maar een nieuw jaar op sportgebied, wat gaan we doen dit jaar wat zijn de uitdagingen en hoe gaan we dat allemaal regelen en doen, het is nog een beetje allemaal rommelig ik wil alles, doe alles, maar merk dat ik even een stapje terug moet doen en even in een ritme moet zien te komen. Het is best veel allemaal het trainen voor de marathon, maar ook willen zwemmen en dan het liefst ook nog boven op zolder een keertje of twee fietsen, het huis glad houden, boodschappen doen, leuke dingen doen pftttttt kunnen jullie iets voor me regelen dat er meer uren in een dag komen te zitten.



Tja jullie lazen het vorig jaar al we gaan met een super leuke groep dames de triatlon doen, en dan ook echt in een team dus met zijn alle strijden we er op los. We zijn nu druk bezig met een facebook pagina dames triatlhon divisie team energie, en uiteraard zijn we nog op zoek naar sponsors, wil je hier meer over weten neem gerust even contact op.

We zijn zelf druk bezig met het goed leren zwemmen en geloof me dat valt echt niet mee, het fietsen doe ik op dit moment even op zolder, redelijk saai ook al zie je een parcours op je ipad en fietsen er meer mensen gelijk met je mee het is anders als buiten. En dan lopen.

Jippie lopen het blijft toch nog wel mijn voorkeur houden en ondanks dat het weer slechter word gaan we braaf naar buiten om de rondjes te maken. Afgelopen zondag was de eerste trainingsloop en het was een kadootje, geen zon dat niet maar dat waren de lopers wel, fijne groep mensen mee kunnen nemen helaas hield niet iedereen het helemaal vol maar dat kan altijd een keer gebeuren.






 Nu alweer zin in de volgende trainingsloop. Ook weer lekker plannen aan het maken om na het triatlon geweld te gaan doen, de kustmarathon staat dit jaar als najaarsmarathon. Kustmarathon? Niet naar het buitenland? Nee dit jaar blijven we in eigen land hoewel Zeeland is ook een beetje buitenland toch.


En zo zijn we dus heerlijk bezig, komen we weer in een gewoon ritme. Vandaag lekker even een dagje vrij en natuurlijk boodschappen doen en dat soort fratsen maar ook even lekker 2 km gezwommen en 20 km gefietst en vanavond gaan we leren hoe een fiets in elkaar zit en je een band moet verwisselen….Ik vertel het jullie de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten