maandag 20 augustus 2018

Weer een jaar erbij.


Een jaartje ouder, en hopelijk ook weer wijzer.

Yeah ik zit weer redelijk in me ritme, het hele warme weer is voorbij, en ik loop weer lekker.

Nou dat was het eigenlijk wel, maar hoe of wat en welke plannen zijn er dan allenmaal. Ik vertelde de vorige keer al dat er een bloedmooie fiets voor me is besteld nou die is er ondertussen en de eerste ritjes zijn er mee gemaakt dat is wel heel anders fietsen hoor maar super leuk. Nu is het alleen jammer dat het al weer sneller donker word maar goed we gaan zien hoelang we nog kunnen fietsen erbij.

Dan het zwemmen tja dat rommelt even een beetje maar nog een paar weekjes en dan begint de zwemcurcus en dan komt dat ook wel goed.

En het lopen dan heb ik daar nog tijd voor, ja hoor lopen blijft toch wel mijn liefde en het is best allemaal te combineren en vervellen we ons zeker niet meer. Gaan we het ook nog een keer combineren? Ja zeker er gaat een triatlon komen een 1/8 en nee niet meer dit jaar, dat is echt niet handig en zoals ik veel dingen voor het eerst in Rotterdam heb gedaan hoop ik dit ook voor de eerste keer in Rotterdam te doen.



Maar eerst gaan we lekker naar Boedapest voor de marathon, marathon alweer ja, slim, nee. Tja je weet allemaal dat als je in het najaar een marathon plan dat je dan in de zomer moet trainen maar niemand die rekening hou met een zomer zoals deze. Lange duurlopen ik krijg het niet voor elkaar 20 kilometer en ik ben er klaar mee, gelukkig heeft Martin ook zoiets van joh we zien wel, gaan erheen en gaan gewoon starten en genieten. Ik wel voor die tijd nog een loopje doen om weer even dat gevoel te krijgen van in een start vak staan enzo. Misschien de Molenweiloop (afhankelijk van het weer) en wil wel graag naar Willemstad voor de halve daar, gewoon als training even kijken waar ik sta. En dan na Boedapest………..

Na Boedapest wil ik,…….weer teveel denk ik, wil graag wat aan me snelheid doen, wil misschien toch weer fanatiek trainen voor de marathon van Rotterdam (heb daar nog iets goed te maken) en dan natuurlijk ook ruimte maken voor het fietsen en zwemmen. Het borrelt dus weer met wilde plannen die ik uit moet gaan werken en waar ik ook keuzes in moet gaan maken ben ik bang (wil ik niet).

Keuzes maken tja wat ben ik blij met de keuze om te veranderen van baan, het is echt super gezellig in Barendrecht, een leuk winkelcentrum niet groot maar compleet en als je nog niet langs ben geweest zou ik zeggen kom gezellig langs de koffie staat klaar.



Zaterdag 1 september feestelijke opening: Lopers Company Barendrecht πŸŽ‰πŸŽ‰

Ter gelegenheid van de inmiddels geopende winkel in Barendrecht organiseren we op zaterdag 1 september een feestelijke openingsRUN 🍾🍾🍾

We vertrekken om 10:30 uur vanuit onze nieuwe store in winkelcentrum Carnisse Veste en lopen maximaal 15 km. olv Paola en dΓ© hardloopburgermeester van Rotterdam: Ton Legerstee πŸ‘πŸΌ

We lopen gezellig als één groep in een prachtige omgeving en het tempo is 6 min/km (10 km/u) πŸƒπŸΌ♀πŸƒπŸΌ♀

Na afloop van de openingsRUN drinken we gezellig een glaasje feestelijke bubbels πŸ₯‚πŸ₯‚ en wij zorgen voor een lekker hapje erbij πŸ˜‹

Deelname is uiteraard gratis πŸ€— wel vooraf graag aanmelden via dit event (even op “gaat” klikken) zodat we voldoende glaasjes bubbels hebben voor iedereen πŸ₯‚πŸ₯‚

Wij kijken er nu al naar uit! Jij ook?

πŸ“… zaterdag 1 september

πŸ•₯ 10:30 uur

πŸƒπŸ»♂️ 10 km (6 min/km)

πŸ“ van Beuningenhaven 34 (winkelcentrum Carnisse Veste)

πŸ“±& πŸ’Ά kun je veilig opbergen in ons magazijn

🍾πŸ₯‚ na afloop bubbels & hapjes

πŸ’° GRATIS!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten