zondag 3 juni 2018

Plannetjes, solliciteren, halve of hele marathon, nieuwe fiets, baan opzeggen, wel of geen zes uur….,Boedapest.

Voor me gevoel heb ik maanden niks meer geblogd maar eigenlijk valt het wel mee, maar wat is er veel gebeurd in de tussentijd.



Plannetjes:
Tja ik zat heel erg rustig in de tuin op mijn gemakje de site`s van onze con-collega`s te bekijken je moet tenslotte weten waar hun mee bezig zijn. En dan zie je dat er een con-collega vlakbij een winkel gaat openen…gaat dit een serieuze con-collega worden of kunnen we de buit samen verdelen, wie wordt dit, we zoeken eens verder. Mmmm dat klinkt wel lekker positief allemaal, uitdagend ook, we gaan eens kijken wie en wat voor leuke ondernemers dit zijn, even wat berichtjes op mijn netwerk en ja hoor bingo.
He maar ho eens je heb toch een leuke baan? Ja dat heb ik zeker maar hier schuilt net iets meer uitdaging en het is dichterbij en praten is altijd mogelijk toch.
We gaan bellen, klik dat praat lekker en soepel het eerste contact is gelegd, en terwijl ik het op me in laat werken word ik steeds enthousiaster.


Volgende ochtend even snel langs dat winkel centrum hoe ziet dit eruit, het moet snel want de trein wacht niet en er moet ook gewoon gewerkt gaan worden maar ziet er gezellig uit. Na nog een gesprekje aan de telefoon een afspraak gemaakt en nu even geduld. En dan is het zover het sollicitatiegesprek! Nee het was gewoon een goed gesprek en met een tot snel we spreken elkaar kon ik vakantie gaan vieren.


Koffers inpakken, met de trein naar Schiphol en dan vliegen naar Liverpool met een taxi naar de gevangenis want daar slapen we (is wel omgebouwd gelukkig).


Koffers neerzetten en direct de stad in wat een leuke stad maar Liverpool is niet echt vlak best wel schuine stukken erin, mmm. Lekker wat rond lopen, hapje eten, verder lopen even de koffers uitpakken en weer terug om te eten, oke ik ga niet al het eten benoemen.










Vrijdag de startnummers halen en ik besluit om met de mannen mee te lopen of de mannen met mij is het eigenlijk en de hele te starten, Ginie vind het gelukkig niet erg en die geeft ook aan laat mij maar lekker de halve doen op mijn manier.




De beurs is niet groot maar erg gezellig en het leuke is op de speciale kleding hebben ze alle namen van de deelnemers geprint, zoals in Rotterdam op de wand nu op de kleding, tja mijn naam staat bij de halve en nu ik de hele loop klopt dat niet dus ik koop geen shirt!




Zaterdagochtend de 5 km loop, deze lopen we gezellig met zijn viertjes en het is top verzorgd, genoeg water, banaan, chips na het lopen en een hele mooie speciale medaille i.v.m. het huwelijk van Harry en Meghan later op de dag. Tja dat leeft wel bij de Engelsen hoor.



Verder niet teveel gedaan die dag morgen moeten we tenslotte nog een stukje.
Zondagochtend oh waar ga ik weer aan beginnen een hele marathon het is heel tegenstrijdig heb er zin in maar heb ook zoiets van help! Tja en dat in de stad van de Beatles, gelukkig gaan we over Penny Lane misschien dat dat help. Het is een marathon die echt geen meter vlak is (kan ook mijn gevoel zijn) het is klimmen en klimmen en oke soms ook dalen, de verzorging is geweldig en het publiek is ook geweldig maar ik heb het zwaar, moet er even af voor de dixie en dan gaat het wel weer wat beter maar door het hoogte verschil kom ik niet in een lekker ritme, helaas ik zal het los moeten laten en te proberen te genieten (dat ging niet zonder slag of stoot grgr grom enz).
Eindelijk daar is dan eindelijk de finish in zicht hier zitten ook de fotografen die ik onderweg heel weinig heb gezien (toen was ik nog fris en fruitig) en ja hoor gelukkig de kuiten die al wat onder spanning stonden verkrampen en ik sta stil heel kort niet zo erg als bij Lochness maar het is me weer gelukt, en ik strompel de finishlijn over, net boven de 5 uur geen wereldtijd maar ach weet je ik heb het lekker weer gedaan. En een hele mooie medaille rijker en omdat we gisteren ook hebben gelopen krijgen we ook een bonus medaille.





De volgende dag vertrekken we naar Londen om daar nog even een hoop dingen te bekijken en een klein rondje te lopen want als je nog nooit in Londen ben geweest hoort dat erbij. Ginie en Marcel slepen ons (nog net niet aan onze haren) door de hele stad heen. Ik die altijd riep nee joh Engeland, Londen is niet leuk is om ik wil heel graag snel een keer terug, wat een mooie leuke stad, dank je wel Ginie en Marcel xxx.
En wie weet ooit hier een keer finishen......



En dan zijn we weer thuis, snel de koffers uitpakken en slapen want morgen moeten we gewoon weer werken, en oja ik moet even kijken wanneer zeg ik mijn baan op en hoe vertel ik het Rob, hoe zou Leon reageren, pft lig er gewoon een beetje wakker van.
Maar eerst ook nog even kijken dichterbij af en toe gaan fietsen dan moet er nu echt een andere fiets komen, gelukkig weet ik wat ik wil dus dat is ook zo geregeld, lekker weer soepel fietsen.
Dan netjes me baan opzeggen, het werd niet met gejuich ontvangen maar gelukkig werd me wel succes gewenst, nog even alles netjes afhandelen en dan op naar Lopers Company Barendrecht.

Over de zes uur en Boedapest gaan we het lekker de volgende keer hebben, nu even een beetje rust want mijn beentjes vinden het wel even genoeg, ze moeten ook in een keer weer wat fietsen en ze willen nog een beetje rust van alles wat we al gedaan hebben dit jaar.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten