maandag 20 februari 2017

En zo is het alweer drie weken geleden en twee trainingslopen later dat we even tijd hebben om een stukje te typeren.


Het is nog steeds druk met van alles en nog wat maar gelukkig komt er wel steeds meer rust om me heen en loopt alles weer volgens een normaal programma ( kan niet zo goed tegen veranderingen)

Het borrelt hier van de plannen en de ideetjes, helaas of misschien wel gelukkig kan niet alles want ik heb maar een beperkt aantal vrije dagen per jaar en de meeste leuke dingen zijn toch in het weekend. Nu kan ik gelukkig nog weleens een keertje op de zondag werken ipv de zaterdag maar goed dat maakt het niet altijd makkelijker.

De trainingslopen ze gaan lekker de groep die ik en Brigitte mee mogen nemen wordt groter en groter en gelukkig word er haast door iedereen goed geluisterd en is het ook heel erg moeilijk om het iedereen naar de zin te maken.


Wat wel lastig blijft is het tempo goed strak houden want tja eigenlijk is net een paar seconden sneller net lekkerder, maar we doen ons best en blijven een hoop lol hebben.




Wat ook erg leuk is dat ik het nu veel meer met mijn trainingsmaatjes kan delen uit de groep lopen er nu ook 4 dames die hard mee trainen en dat maakt het wel heel erg gezellig want gedeelde smart is halve smart. Deze dames zitten wel in een iets snellere trainingsgroep met de duurlopen maar dat maakt de lol niet minder, zo gaaf om met zijn alle te trainen en te doen. Nog maar twee keer en dan is het alweer bijna zover en dan………


Tja wat dan ga ik dit jaar toch voor een zes uursloop, het zal dan geen Steenbergen worden maar Den Haag. O,O Den Haag die mooie stad achter de duinen, het blijft even afwachten hoe ik de marathon verteer kom ik er heel uit blijf ik fit genoeg en vooral durf ik het echt aan. Het is en blijft toch wel iets hoor zes uur lang rondjes lopen van ongeveer 1800 meter hoeveel keer kan ik rond, en hoeveel keer wil ik rond. Is het geen gekke werk om tussen 12.00 en 18.00 te lopen het kan best warm zijn in juni, en dan is het ook nog eens met een stuk vals plat erin en en en tja genoeg reden om het niet te doen en waarom wil ik het dan toch!!!! Het blijft trekken en doen ach voor nu gaan we er gewoon voor en zien we wel waar het schip strand.

Wat daarna komt zien we wel hoewel het weekend erna hebben we de KikaRun Martin gaat deze als bedrijvenloop doen en dan hoop ik toch wel weer mee te kunnen starten hoor, weekje rust en weer gaan. Hoe en wat verder over deze leuke actie voor KikaRun ga ik jullie op de hoogte houden want je snap wel we willen heel veel geld inzamelen.
Nou dat was het wel voor deze keer



Geen opmerkingen:

Een reactie posten