maandag 30 januari 2017

Wat een heerlijk weer hadden we met de alweer tweede trainingsloop, ja het was koud rond het vriespunt maar met een zonnetje en een strak blauwe lucht was het genieten met HOOFDLETTERS.




En wat ging het lekker eigenlijk een beetje te gemakkelijk misschien, zou ik dit ook sneller vol kunnen houden het ging vorige week met Martin eigenlijk ook heel erg goed.

Vorige week, oja even nog terug naar een week geleden, door een zieke en wat ruilen was ik op het laatste moment toch vrij op zondag ipv de zaterdag en dan is het wel heel erg pittig om toch vroeg op te staan want als je de rest van de dag niks hoef is uitslapen ook best, dus we spreken niets met andere af maar gaan lekker samen een rondje doen. 
Nou weten de meesten wel dat Martin wat vlotter loop als dat ik doe dus wat voor Martin heel relax lopen gaat worden is voor mij een pittige duurloop en als daarin dan ook nog een brug of vier zitten dan maakt dat het niet makkelijker maar het ging super.

Nu moet ik op gaan passen niet overmoedig worden denken aan de doelen die ik dit jaar heb staan niet mezelf opblazen of over trainen, wat is het nu moeilijk want het gaat zo lekker, maar moet zeker ook niet in gaan zitten kaken want dan kom ik er weer niet.

Maar goed na een heerlijke trainingsloop even kijken wat doen we volgende week zondag ieder voor zich of ergens een wedstrijdje of ergens anders een trainingsloop gaan doen en dan iets sneller proberen. Oke bij PAC is er een trainingsloop 25 km op 6.30 moet goed te doen zijn, laatste 5 in het Kralingsebos dus ben ik te moe kan ik die skippen en de eerste 20 zijn een heen en weertje als we de juiste info hebben. Deal we gaan ervoor.

Zondagochtend heel vroeg weg de langzame lopers gaan daar een halfuur vooruit en beginnen om 8.30 br gekke werk, inschrijven, plassen en hup daar gaan we, oja het is geen heen en weertje we gaan de hele stad door zo ongeveer, nou ben benieuwd.
We krijgen even kort wat instructies mee en dat we achter de koploper moeten blijven en go, geen fietser mee nou ben benieuwd hoor. 
Het is even wennen om in een groep te lopen maar al snel went het en is het praatje hier en daar en he daar is de eerste drankpost al de eerste 5 km zitten erop. Eerlijk is eerlijk de drankposten zijn goed geregeld en de sportdrank is zelfs een beetje warm lekker hoor. 
Dan gaan we na een minuut of 2 weer verder ja ze staan echt stil bij de drankposten. 
Nu wat meer stoplichten dus stoppen en weer door en weer stoppen en weer door ik moet zeggen het is grappig door de stad maar ik geloof dat ik dan toch liever door de polder ren en geen stoplichten tegenkom.
Al met al een leuke trainingsloop met wat snellere kilometers die erg lekker liepen maar blij dat ik zondag weer bij CAV Energie met mijn groepje op pad mag.



Vandaag kwam ook mijn armbandje uit Amerika aan met bedels, iedere bedel is van een gelopen marathon met de plaats, tijd en datum ben er zo blij mee.

#asicsfrontrunner #watjedoelookis #garminmeisje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten