maandag 5 december 2016

Bijna een nieuw jaar.


Tja ik ben wel iemand die van goede voornemens hou en daar echt naar uit kan kijken om er mee aan de slag te gaan, nu hoef je natuurlijk niet te wachten tot 1 jan om met goede voornemens te beginnen, dus doen we alvast oefenen. Wat fanatieker de oefeningen en wat meer durven tijdens de trainingen niet denken kan ik niet maar het proberen en merken dat het best wel lukt.


Nu een paar keer met een groepje het duurloopje in het weekend gedaan en ik merk dat ik dan best flink aan de bak moet maar dat het wel lekker loop met of zijn tweetjes of in een groepje, dus indien mogelijk houden we dat lekker vol.

Verder zijn we weer naar Het is voor niks geweest, dit keer zonder Martin (te druk te weinig getraind, moe enz) maar gelukkig kon ik met Jolanda meerijden die voor de halve zou gaan.
Ik ben na vier keer een halve daar te hebben gelopen gestart op de 30 km en daar heb ik echt geen spijt van gehad, wat is dat extra lusje vreselijk mooi en wat waren de Schotse Hooglanders groot en wat stonden ze dicht op het pad. 



Ja dat was best even een beetje eng. Ze stonden echt met de neus op het pad, maar doen echt niks gelukkig. Ik heb de 30 km samen met Brigitte kunnen lopen wat erg gezellig was. Ook de verzorging was weer geweldig lekker een bakje thee bij de drankpost is toch wel lekker als het wat kouder is. En win ik op mijn startnummer ook nog een keertje twee mooie glazen en dat allemaal voor niks. Dus met een zeer tevreden gevoel weer terug naar huis want ja je kan dan wel lekker lopen moe ben je toch wel hoor.




De rest van het jaar heb ik nog geen echte plannen staan, maar daar kan zomaar nog even verandering in komen.


Wel al ingeschreven voor de marathon van Valencia november 2017 het moet niet gekker worden maar wel steeds leuker.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten