donderdag 25 februari 2016

Week 6 en 7 van 2016



Dipje welk dipje ik en een dipje nee joh ik loop ik geniet ik ben er helemaal, ik vind het eigenlijk een beetje eng worden, weinig tot geen klachten en of pijntjes geen ellende zou het dan eindelijk mijn jaar worden.

Maar goed ondanks dat ik me top voel moet ik er wel wat voor doen uiteraard.
Ik snoep minder, oke sommige die mij weleens zien slepen met de boodschappen zullen denken minder en dan nog zoveel boodschappen!!!!! Snelle spijsvertering zal ik maar zeggen en een goede eetlust. 

Ik doe braaf drie keer in de week mijn oefeningen in alle vroegte op een koude zolder, verzorg mijn lichaam en geest extra goed door lekker op tijd naar bed te gaan, minder wijntjes te drinken, regelmatig op de massage tafel te gaan liggen en zeker niet onbelangrijk mijn voetjes te laten verwennen.

Als ik dit zo typ denk ik en blijft er dan nog tijd over…. Ja hoor een middag lekker winkelen doe ik ook nog en werken en een beetje voor de tv hangen maar mijn velletje zit op dit moment goed om me heen, nog een goede zes weken volhouden en dan knallen met die handel.

De afgelopen twee weken lekker een beetje hier om huis heen gerend en gedaan soms een beetje op snelheid soms gewoon lekker genieten en vogeltjes kijken.
Afgelopen zondag hadden we trail by the sea ik zag hier erg tegenop en had dan ook mijn startnummer verkocht om lekker een 30 km trainingsloop te kunnen doen, nou ik was er best blij mee want het weer was heel erg stormachtig en was al zwaar genoeg om hier jezelf overeind te houden laat staan op het strand en de duinen.


En buiten dat om kan toch ook mijn vriendinnetje niet alleen het kop werk laten doen, dus gewoon lekker met een groep naar buiten beter ook voor mijn mentale weerbaarheid want tijdens de training kan ik voorlopig weer meer als tijdens de marathon dus die knop moet om en die moet ik vinden op 10 april ik kan het en ik ga het doen!!!!






Gelopen km in week   6              58.1  
Totaal gelopen km                     357.75
Nog te volbrengen km                2342.25
Gelopen km training                   58.1
Totaal gelopen in training           290.8
Aantal keer met regen               1       
Totaal aantal met regen             9       
Gelopen km in wedstrijd            0       
Totaal gelopen in wedstrijd        66.95
Aantal keer met regen              0       
Totaal aantal met regen             0
Gemiddeld per week te doen      50.91



Gelopen km in week   7              67.8  
Totaal gelopen km                     425.55
Nog te volbrengen km                2274.45
Gelopen km training                  67.8
Totaal gelopen in training          358.6
Aantal keer met regen               1       
Totaal aantal met regen            10     
Gelopen km in wedstrijd            0       
Totaal gelopen in wedstrijd        66.95
Aantal keer met regen               0       
Totaal aantal met regen             0
Gemiddeld per week te doen      50.54



Planning 2016
3 jan halve van Westvoorne                                             2.16.26
10 jan halve van Egmond                                                 2.32.33
24 jan trainingsloop Energie 25 km                                   2.50.35
31 jan Meerdaalwoud trail 26 km                                      3.25.57
7 febr trainingsloop Energie 28 km                                   3.09.35
21 febr Trail by the Sea                                                   afgezegd
21 febr trainingsloop Energie 30 km                                 3.21.38
6 maart trainingsloop Energie 32 km
12 maart Sallandtrail 25km
20 maart trainingsloop Energie 35 km
10 april Marathon Rotterdam
22 mei de halve van Leiden
22 mei 6 uur tijdens de 24 uur van Steenbergen
5 juni Great Beawers Halve marathon in Puurs Belgie
…………………………………
13 augustus Trail des Fantomes
17 sept De Mont Ventoux




Geen opmerkingen:

Een reactie posten