woensdag 11 november 2015

Woensdag 11 november 2015

Zondag 1 november het weer blijft goed en Martin heeft zoiets van he ik wil ook wel weer eens op het strand lopen, dus springen we lekker saampjes in de auto en rijden naar Kijkduin, ja nog even en ik heb de hele kustlijn gehad, we lopen richting Scheveningen het zand is niet echt hard maar op de meeste stukken goed te doen hier en daar even weg springen voor honden en kindertjes want tja met mooi weer is het gewoon druk op het strand. Na een korte pauze op de helft gaan we weer terug en sluiten het loopje af met een heerlijke uitsmijter bij de Haagse Beek.

Zo en ondertussen was ik ook nog een keertje bezig met een cursus assistent looptrainer en ook dat is helemaal goed gegaan en nu kan ik onze trainers assisteren en af een toe een groepje mee nemen best leuk om te doen, hopelijk komt ook de vervolg cursus er snel aan heb er wel zin in.

En zo zitten we alweer haast half november en gaan we zondag naar Nijmegen de Zevenheuvels, om goed fit aan de start te verschijnen en ook omdat ik een beetje moe ben ga ik vandaag dus niet lopen en dat voelt erg raar ik blijf ook in twijfel wel, niet, wel, niet, wel nee ik doe het echt niet ik heb rust nodig maar het is lastig hoor.

Morgen nog een coopertest en dan rust en nog meer rust, hopelijk gaat het helpen en kom ik eindelijk eens onder die gehate 1.30.00

Tijden gelopen
2009 1.31.32
2010 1.30.59
2011 1.34.14
2012 1.31.44
2014 1.31.14


 De loopjes die al redelijk gepland staan:
4 jan halve van Westvoorne
14 maart Sallandtrail 25 km niet gestart
12 april DE MARATHON
24 mei Estafetteloop van Den helder naar Maastricht
30 mei halve in Luxemburg
18 juni Inner circle run 5 km
28 juni Veluwezoom trail 30 km
16 aug Trail des Fantonomes 20 km
27 sept Marathon van Lochness
11 oktober halve van Eindhoven
25 oktober halve van Etten _Leur
15 nov Zevenheuvelloop
29 nov `t is voor niks
6 dec Spijkenisse
13 december Bruggenloop

Planning 2016
10 jan halve van Egmond
21 febr Trail by the Sea
12 maart Sallandtrail
10 april Marathon Rotterdam
22 mei de halve van Leiden
22 mei 6 uur tijdens de 24 uur van Steenbergen
5 juni Great Beawers Halve marathon in Puurs Belgie
16 augustus Trail des Fantomes

                                                                           

Geen opmerkingen:

Een reactie posten