maandag 19 oktober 2015

Maandag 19 oktober 2015



Echt ik ben redelijk consequent met een hoop dingen maar van mijn blog maak ik een behoorlijk potje een volle maand geleden alweer dat ik wat heb geblogd.
Een marathon verder die zeker op het einde hilarisch was zie video.






Tja dat was een gevalletje kramp, echt en het ging zo goed deze marathon daar waar ik normaal bij 28 kilometer kramp ga krijgen kwam het nu pas bij 39 kilometer, zou meer eten onderweg dan toch een oplossing zijn? Maar goed het was echt een geweldige ervaring zie de onderstaande foto`s







Maar nog niet thuis kriebelt het alweer aan alle kanten want Eindhoven wacht op ons.      
De planning was dat we deze ook met Marcel en Ginie zouden lopen, maar door alle grote en kleine blessures, moesten hun helaas afhaken voor het lopen. Ja inderdaad voor het lopen want die lieve schatjes kwamen gewoon met de trein vanuit Enschede om ons aan te moedigen en niet alleen hun kwamen over ook Brigitte en Reint kwamen vanuit Rotterdam over echt zo top zo lief.



Martin mocht de spits afbijten en vertrok om 10 uur, wat ons de gelegenheid gaf even bij de 5 km lopers te kijken een bak koffie te halen en dan op 20 km te gaan staan om aan te moedigen. Gelukkig konden we een beetje in het zonnetje staan want goed loopweer betekent voor de toeschouwers over het algemeen net iets te koud om gezellig langs de kant te staan.

Martin kwam keurig met haas Gerard op tijd door, hierna ben ik terug gegaan naar het hotel om even warm te worden en me om te kleden. Gelukkig had Ginie me verteld waar ik heen moest voor de start want ik was echt vergeten te kijken waar mijn start was.

Nou dan ga je dan in je uppie naar je start vak gelukkig werd de temperatuur al iets beter zeker in het zonnetje, maar toch hoe zou het Martin vergaan zou hij het gaan halen, ik had het niet echt naar mijn zin ik wilde naar Martin toe die ieder moment kon finishen.
Telefoon, kind lief, nee mam blijf nou gewoon daar wij wachten met zijn alle op papa en hij doet het goed dus hup jij ook lekker lopen doei…….

Oke dan starten we wel ik heb er echt geen zin in, maar hup we gaan op weg. De eerste kilometers gaan iets wat vlotjes maar ach je kan het maar gehad hebben toch, bij tien kilometer denk ik goh lang geleden dat ik zo snel ging, en dan bij 16 kilometer oke dit goed wel erg goed, reken, reken en dan zijn we bij 18 kilometer oke nu volhouden er zit een PR in, zouden we dan allebei een PR lopen vandaag dat zou wel tof zijn. Het gas gaat erop en ik verbaas mezelf ik vlieg over het parcours ik reken en reken als het parcours maar niet te lang is ik zie Martin en de rest ik zie de finishboog ik vlieg, ik ren, ik geniet, ik heb het gehaald, ik moet een beetje huilen ik wil naar Martin toe ik zie op mijn telefoon dat ook hij een PR heeft wij zijn goed bezig dit is zo gaaf. Eindelijk ik zie Martin ik vlieg om zijn nek en moet nu echt huilen rare emo koe dat ik ben, de vermoeidheid valt van me af ik ben zo blij.

En dan douchen en lekker een hapje eten met zijn alle heerlijk genieten met vrienden die kostbaar zijn.



Zo dan gaan we even een beetje rustig aandoen en eens even de agenda op orde brengen en dan schrik ik mijn uitdaging is gelijk met een andere loop die ik ook zeker op zeker wil lopen, zou ik dan gewoon door het lot nooit aan mijn zes uur loop in Steenbergen komen, misschien moeten we een andere uitdaging gaan verzinnen want Steenbergen gaat het dus niet worden helaas.

Verder is er niet zoveel gebeurd ach dit is ook wel genoeg ook he voor een maandje, ik ga weer proberen er meer regelmaat in te brengen en weet je een leuke uitdaging voor me zo rond mei/juni volgend jaar ik hou me aanbevolen.

  De loopjes die al redelijk gepland staan:
4 jan halve van Westvoorne
14 maart Sallandtrail 25 km niet gestart
12 april DE MARATHON
24 mei Estafetteloop van Den helder naar Maastricht
30 mei halve in Luxemburg
18 juni Inner circle run 5 km
28 juni Veluwezoom trail 30 km
16 aug Trail des Fantonomes 20 km
27 sept Marathon van Lochness
11 oktober halve van Eindhoven
25 oktober halve van Etten _Leur
15 nov Zevenheuvelloop
29 nov `t is voor niks
6 dec Voornse duin trail of Spijkenisse
13 december Bruggenloop

Planning 2016
10 jan halve van Egmond
21 febr Trail by the Sea
10 april Marathon Rotterdam
22 mei de halve van Leiden
22 mei 6 uur tijdens de 24 uur van Steenbergen
16 augustus Trail des Fantomes


                                                                                         

Geen opmerkingen:

Een reactie posten