maandag 21 september 2015

Maandag 21 september 2015


Volgende week heb ik spierpijn, volgende week is de marathon alweer gedaan, ik heb nog steeds het gevoel dat het nog weken duurt maar toch ben ik al bezig met me tas te pakken.
Het is best raar was de vorige marathon de vraag welke schoenen dan is het nu meer welke kleding ga ik aan doen wat neem ik mee, het weer is heel wisselend dus dat word veel meenemen en daar kiezen. 
Ik heb er zin in en heb nu alweer zin om daarna weer verder te gaan trainen, okee beetje debiel klinkt dit wel.       
Heb voor mezelf een soort van schema gemaakt wat wel wat ruimte geeft om dingen eens anders te doen maar ben heel benieuwd hoe lang ga ik dit volhouden ik die nog nooit met een schema heb gelopen.

Me doelstellingen voor dit jaar tja er is nu bijna driekwart jaar voorbij en er moet nog wel wat door gebikkeld worden maar daar hebben we het volgende keer wel weer over.

Mijn zomerse zaterdag rondje heeft ondertussen plaats gemaakt voor een winters heen en weertje, hopelijk krijgen we geen strenge winter want dan zal ik hem nogmaals moeten aanpassen maar voorlopig een lekker stukje met in het midden een viaduct om het klimmen niet af te leren.

Ondertussen ben ik ook begonnen met de cursus assistent looptrainer niveau 2, gewoon even een level erbij voor mezelf maar ook om andere te kunnen helpen en doen. Het is gewoon heel grappig dat je denkt dat je de warming up nu wel uit je hoofd weet en als je dan voor het blok gezet word het best nog wel lastig is om de oefeningen allemaal te doen. Wat ook een uitdaging is om andere oefeningen op te zoeken zodat je gewoon je eigen warming up en cooling down krijg en geen copy van de andere trainers.

Maar goed we gaan eens kijken wat we verder nog moeten inpakken en doen en volgende keer vertel ik jullie alles over The Marathon of Lochness, mits ik niet te pakken ben genomen door Nessie natuurlijk.
  
Gelopen km week   38               36.7   is tot en met zondag 20 september      
Totaal gelopen km                     1795.6
Nog te volbrengen km               904.4
Gelopen km training                  27.9
Totaal gelopen in training         1603.8
Aantal keer met regen               0       
Totaal aantal met regen             17     
Gelopen km in wedstrijd           8.8    
Totaal gelopen in wedstrijd       191.8
Aantal keer met regen               0       
Totaal aantal met regen             0
Gemiddeld per week te doen     64.6 nog 14 weken te gaan
 
  De loopjes die al redelijk gepland staan:
4 jan halve van Westvoorne
14 maart Sallandtrail 25 km niet gestart
12 april DE MARATHON
24 mei Estafetteloop van Den helder naar Maastricht
30 mei halve in Luxemburg
18 juni Inner circle run 5 km
28 juni Veluwezoom trail 30 km
16 aug Trail des Fantonomes 20 km
27 sept Marathon van Lochness
11 oktober halve van Eindhoven
25 oktober halve van Etten _Leur
29 nov `t is voor niks
6 dec Voornse duin trail en of
12 dec Adventure run

Planning 2016
10 jan halve van Egmond
21 febr Trail by the Sea
10 april Marathon Rotterdam
8   mei 6 uur tijdens de 24 uur van Steenbergen
16 augustus Trail des Fantomes

     
                                                                                                     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten