maandag 31 augustus 2015

Zijn de doelstellingen nog haalbaar?


Zo en dan is er weer een maand voorbij een maand met wat minder kilometers, hoewel 200 kilometers is opzicht best redelijk veel.
Een mooi moment ook om eens te kijken of de doelstellingen nog een beetje haalbaar zijn.

Trainingskilometers          2200                     1459     gedaan is nog mogelijk
Wedstrijdkilometers         500                        183      gedaan word wat lastig
Cal verbranden                 200000                 115000 verbrand word ook pittig
Uren lopen                       350                        206        gelopen is haalbaar
Aantal keer lopen             225                       143 keer gelopen is haalbaar
Aantal km gemiddeld      12                         11.5 km is ook haalbaar
Gem snelheid                   8.5                         8 word heel erg lastig maar erg leuk om het te proberen.

Zo zie je maar weer wat aan het begin een redelijke uitdaging leek is zo makkelijk toch nog niet maar we blijven er nog wel voor gaan.

Ik wil ook vanaf deze maand niet meer iedere woensdag alleen maar heel langzaam rondjes rennen in het park maar ook eens een keertje iets anders gaan doen dus een keertje naar het strand of het bos, even mijn grenzen verleggen. En nee ik ga niet vliegen over het strand ofzo het blijft een rustige training maar wel eentje die me spieren weer eens anders aan het werk zet en ook mijn mind set.

Verder gaan we natuurlijk nog even door bikkelen voor Lochness, want dat word toch wel een dingetje ben ik bang maar goed, zondag gaan we lekker met elkaar 32 kilometer lopen en als ik daar nou maar lekker uitkom dan heb ik er weer alle vertrouwen in.


  De loopjes die al redelijk gepland staan:
4 jan halve van Westvoorne
14 maart Sallandtrail 25 km niet gestart
12 april DE MARATHON
24 mei Estafetteloop van Den helder naar Maastricht
30 mei halve in Luxemburg
18 juni Inner circle run 5 km
28 juni Veluwezoom trail 30 km
16 aug Trail des Fantonomes 20 km
27 sept Marathon van Lochness
11 oktober halve van Eindhoven
25 oktober halve van Etten _Leur
29 nov `t is voor niks
6 dec Voornse duin trail en of
12 dec Adventure run

Planning 2016
21 febr Trail by the Sea
10 april Marathon Rotterdam
13 augustus Trail des Fantomes

                                          

Geen opmerkingen:

Een reactie posten