maandag 27 juli 2015

Van maandag 20 juli tot en met zondag 26 juli 2015



Na de 26 kilometer van afgelopen zondag kon ik toch wel merken dat mijn lichaam een beetje moe was, dus iets minder hard en veel deze week.
Nou daar dacht iedereen over mee, dinsdag een late klant dus een trein later dus niet bedacht de NS die laten we niet rijden dan ben jij niet op tijd om te trainen.
Bah balen echt dan zit je dus te wachten op een station grgrgr, groep weg dus keuze maken ze achterna rennen en te hard trainen of alleen trainen en ook eigenlijk best hard gaan? Het laatste gedaan moet wel zeggen was ook wel even lekker muziekje op heerlijk hoor.

Woensdag lekker een paar rondjes in het park even niet teveel want zondag moeten we weer aan de bak dus even stap terug, ja ik leer het wel.

Donderdag lekker trainen met de groep, beetje warm, benauwd, beetje moe maar best lekker gelopen.

Zaterdag gewoon even een heen en weertje en dan is het zondag en gaan we de Utrechtse Heuvelrug lopen.

De bedoeling is de auto parkeren in Rhenen dan met de trein naar Driebergen-Zeist en dan terug lopen. Omdat we met een groep gaan die iets sneller loop dan dat ik kan bijhouden had ik aan Martin gevraagd om iets eerder te vertrekken zodat ik een trein eerder kon nemen en zo een lekkere voorsprong zou hebben.

Martin vond het een goed idee maar dan ging hij wel met mij mee, oeps wij samen 30 kilometer lopen zou dat goed gaan?

Aangekomen in Rhenen is het de auto parkeren en je staat uiteraard gelijk op het perron, instappen en vertrekken maar met een half uurtje ben je in Driebergen, nog even plassen foto`s maken, horloges met de route erin aan zetten en daar gaan we.










Echt vanaf kilometer 1 is het genieten, wat een mooie omgeving en eigenlijk heel dicht bij huis en je loop ook redelijk dicht langs de weg waar je helemaal niets van merk. Soms is het even een weg oversteken maar dat mag de pret niet drukken.
Het is best pittig lopen en kijken op je horloge of je goed gaat ( soms zaten we een klein stukje verkeerd) is best vermoeiend maar goed te doen.



Bij twintig kilometer ben ik opgelucht de andere hebben me nog niet ingehaald en mijn doel was zeker twintig kilometer voor te blijven, een heerlijk gevoel en we lopen dapper door. Ik merk dat ik moe word en dat Martin steeds harder er aan moet sleuren, even een doorbijt momentje voor mij niet zeuren maar lopen, poehee.

En dan zijn we ineens het bos uit en staan midden in het dorp, nog even twee kilometer naar het station maar mijn hemel wat zijn die ver, en wat kost het een moeite maar we komen er wel. Dan even lekker rekken en strekken en daar komt de groep aan ik ben ze voor gebleven ik ben stiekem een beetje trots op mezelf.


Wat een geweldige ervaring, even opfrissen en dan lekker met zijn alle aan de pannenkoek dik verdiend!


Gelopen km week   30                64.9        
Totaal gelopen km                      1401.4
Nog te volbrengen km                1298.6
Gelopen km training                   64.9
Totaal gelopen in training           1239.1
Aantal keer met regen                 0       
Totaal aantal met regen               16     
Gelopen km in wedstrijd             0       
Totaal gelopen in wedstrijd         162.3
Aantal keer met regen                  0       
Totaal aantal met regen                0
Gemiddeld per week te doen -22 59.1

De loopjes die al redelijk gepland staan:
4 jan halve van Westvoorne
14 maart Sallandtrail 25 km niet gestart
12 april DE MARATHON
24 mei Estafetteloop van Den helder naar Maastricht
30 mei halve in Luxemburg
18 juni Inner circle run 5 km
28 juni Veluwezoom trail 30 km
16 aug Trail des Fantonomes 20 km
27 sept Marathon van Lochness
11 oktober halve van Eindhoven
25 oktober halve van Etten _Leur
29 nov `t is voor niks
6 dec Voornse duin trail en of
12 dec Adventure run

Planning 2016
21 febr Trail by the Sea

10 april Marathon Rotterdam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten