maandag 15 juni 2015

De week van 8 tot en met 14 juni 2015



Wat een week zeg, gaat het zomaar ineens zomer worden in Nederland, nou dat is best even wennen hoor.
Zondag een korter rondje zodat we ook nog even tijd hebben om rustig te douchen want ik mag vandaag werken, was gisteren lekker vrij dus vandaar.
Ik had vorige keer de hoop dat ik als ik richting de Rijnsingel zou gaan wel aan de 15 kilometer zou komen en dat lukte dus niet, dus een nieuwe poging met een extra lusje erin en dat is dus precies 15 kilometer. Een lekker rondje om te doen niet teveel overstekken en de stoplichten vallen ook wel mee.

Dinsdag, had ik nou zondag al geprobeerd om om de kilometer wat te versnellen nou de trainert had het gelezen en hetzelfde bedacht voor vanavond, pittig twee keer achter elkaar wel goed voor mij, en in de groep gaan ze net iets sneller.

Woensdag lekker vogeltjes kijken en als toetje een kilometer versnellen heerlijk, houden we erin.

Donderdag, het is echt te warm om ook maar je pink te bewegen laat staan om te rennen. En dan ook nog een pittige piramide training 4 keer 1-2-3-2-1 min gelukkig mochten we na drie keer stoppen pft het liep echt niet lekker.

Zaterdag even lekker kort snel en klaar.

Zondag doen we weer een rondje Oud Alblas en moet zeggen het loopt wel lekker bij 12 kilometer even een gelletje, beetje drinken praatje met medeloopster en weer rustig verder. En dan bij 15 kilometer ben ik er klaar mee, last van de darmen en pft ik moet er nog 7 kortere route is er niet, wel gelukkig een restaurantje even een kleine stop, lekker koud water in je gezicht en ach dan gaan we gewoon weer verder.

Gelopen km in week   23            62.1           
Totaal gelopen km                      1069.3
Nog te volbrengen km                1630.7
Gelopen km training                   62.1
Totaal gelopen in training          953.2
Aantal keer met regen                0       
Totaal aantal met regen              13     
Gelopen km in wedstrijd            0       
Totaal gelopen in wedstrijd        116.1
Aantal keer met regen                0       
Totaal aantal met regen              0
Gemiddeld per week te doen -29 56.2

De loopjes die al redelijk gepland staan:
4 jan halve van Westvoorne
14 maart Sallandtrail 25 km
12 april DE MARATHON
24 mei Estafetteloop van Den helder naar Maastricht
30 mei halve in Luxemburg
28 juni Veluwezoom trail 30 km
16 aug Trail des Fantonomes 20 km
27 sept Marathon van Lochness
11 oktober halve van Eindhoven
29 nov `t is voor niks
6 dec Voornse duin trail


Geen opmerkingen:

Een reactie posten