maandag 8 juni 2015

De week van 1juni tot 7 juni 2015



Een rustig weekje een weekje om eens na te denken over wat we nou eigenlijk allemaal willen en daar voorzichtig bij naar volgend jaar te kijken.
Op de weg lopen tja het is leuk maar als ik dan al die trails weer voorbij zie komen denk ik gaaf, leuk, stoer, ik wil ook!!!!
Voordeel ook al ben je niet snel tijd telt niet bij een trail, nadeel het is altijd een takke eind weg, en best lastig om op te trainen hier heb je niet zoveel bobbels en hobbels, maar het blijft trekken dus maar eens goed kijken voor volgend jaar.

Oja en als we dan op de weg lopen dan willen we eigenlijk weer wat sneller worden dus niet lekker blijven hangen in het relax tempo maar er ook eens uitkomen, blijft een lastig ding maar goed we schoppen ons zelf maar onder de kont en doen ons best, vogeltjes kijken doen we op woensdag wel.

Tja dat vogeltjes kijken op woensdag wat hoop ik daar nou eigenlijk mee te bereiken….best lastig uitleggen ik wil mijn duurvermogen uitbreiden omdat ik volgend jaar heel graag een keer op de 6 uur loop van Steenbergen wil starten, dus ik moet lang kunnen lopen, doe ik dat in training op mijn hoge tempo dan loop ik iedere week een wedstrijd en dat is niet goed voor het lichaam dus kijken we vogeltjes. Zo eens in de zoveel weken doe ik er een stukje bij plakken zodat ik straks gewoon soepel weet ik veel hoelang kan lopen. Nu gaat dat allemaal nog makkelijk het weer is goed maar hoe dadelijk als het kouder word we gaan het wel zien.

Tijdens de trainingen probeer ik echt zoveel mogelijk uit mijn relaxzone te lopen, zeker bij de versnellingen, en dan hebben we uiteraard nog de zaterdag en de zondag, zaterdags even snel een rondje heuveltje op en af en weer terug en klaar, lekker tempo en gaan. Zondag ja dan moet het op zondag maar gebeuren of ergens een leuk loopje of zelf keihard bikkelen.

Al met al is er dus geen lijn in terug te vinden heb ik het naar mijn zin en denk ik het zal allemaal wel, lekker eigenwijs dus maar als iemand nog een keer een leuke tip heeft dan hou ik me altijd aanbevolen. Ik heb tenslotte de maandag en vrijdag nog open staan.

Gelopen km in week   22            56.1           
Totaal gelopen km                      1007.2
Nog te volbrengen km                1692.8
Gelopen km training                   56.1
Totaal gelopen in training           891.1
Aantal keer met regen                 1       
Totaal aantal met regen               13     
Gelopen km in wedstrijd             0       
Totaal gelopen in wedstrijd         116.1
Aantal keer met regen                 0       
Totaal aantal met regen               0
Gemiddeld per week te doen -30 56.4

De loopjes die al redelijk gepland staan:
4 jan halve van Westvoorne
14 maart Sallandtrail 25 km
12 april DE MARATHON
24 mei Estafetteloop van Den helder naar Maastricht
30 mei halve in Luxemburg
28 juni Veluwezoom trail 30 km
16 aug Trail des Fantonomes 20 km
27 sept Marathon van Lochness
11 oktober halve van Eindhoven
29 nov `t is voor niks
6 dec Voornse duin trail


Geen opmerkingen:

Een reactie posten