maandag 22 juni 2015

De week van 15 juni tot en met 21 juni 2015



Vorige week een hoop kilometers gedraaid en ik voel me er erg goed bij, lichamelijk kan ik het allemaal weer redelijk aan mentaal is het soms nog wel een dingetje.

Deze week heb ik weer eens een loopje op het schema staan de Inner Circle Run in Ambacht een klein loopje hoewel het word steeds drukker maar erg gezellig en het programma voor op de baan is niet zo dus een extra reden om in Ambacht te lopen.
Dinsdag uiteraard gewoon getraind en het was best wel pittig, en dan moet je eigenlijk de woensdag een beetje rust nemen en niet te gek doen maar dat vogeltjes kijken is zo lekker, en ongemerkt nou ja bijna heb ik weer 15 kilometers weg.

Donderdag nou ja we gaan het gewoon doen in Ambacht, Martin gaat niet mee die wil gewoon gaan trainen dus best een beetje raar moet ik er alleen heen enz.
Kleding mee naar de zaak zodat ik me daar alvast kan omkleden, dan met de trein naar Barendrecht en dan verder met de auto naar Ambacht, jajaja. Zit de tomtom niet in de auto help hopelijk kan ik het makkelijk vinden, heb gelukkig nog genoeg tijd maar uiteraard slaat de paniek en de zenuwen gelijk goed toe. Ruim op tijd kom ik aan in Ambacht auto parkeren allemaal top geregeld inschrijven, plassen en wachten. Praatje hier praatje daar een hoop bekende gewoon gezellig. Martin komt mij toch aanmoedigen hij was helaas te laat thuis om te gaan trainen, ben erg blij dat hij er is.
Dan moet ik gaan loslopen, hahaha klinkt wel stoer toch, dus rennen naar de dixie en dan een beetje heen en weer springen en het start vak in, we kunnen wel een eigen start vak gaan regelen zoveel clubgenoten zijn er.

 Tjop en weg zijn we, ik ga te hard dit gaat niet goed, ik wil niet zachter het is vijf kilometer kom op niet zeuren maar gaan. Ik zie Mike lopen en denk he die gaat niet zo als anders maar klopt die was nog wat krachten aan het sparen want hij loopt 10 km. Even lekker een stukje er achter aansluiten en dan op naar het volgende doel Claudia en Jolanda zie ik in het vizier, als ik daar bij kan komen en blijven zou mooi zijn. Rustig aan kom ik steeds dichter bij en hobbel er dus een stuk achteraan en dan toch wil ik het gaan proberen, holletje af iets versnellen en er voorbij en nu dit vast houden, het kost moeite maar het gaat lukken.

 Yes ik kom in een tijd van 28.40 binnen niet mijn snelste tijd maar ben er super blij mee. Iedereen heeft eigenlijk wel heel erg goed gelopen dus dat maakt het extra leuk, nog even op de foto met een deel van de clubgenoten en dan snel naar huis.


Zondag, vaderdag bah raar niet dat wij er nou altijd zoveel aan deden maar als het niet meer kan is het gemis wel heel erg groot. We gaan vroeg lopen en je zit op mijn schouder en je hobbel vrolijk mee, soms stuur ik je vooruit want tja het weegt best door en ik wil ok een beetje snelheid maken, heb de smaak te pakken na donderdag. Een loop met een lach en een traan er zullen er nog velen volgen.

Gelopen km in week   24             46.3           
Totaal gelopen km                       1116
Nog te volbrengen km                 1584
Gelopen km training                    41.3
Totaal gelopen in training            994.5
Aantal keer met regen                  0       
Totaal aantal met regen                13     
Gelopen km in wedstrijd              5       
Totaal gelopen in wedstrijd          121.1
Aantal keer met regen                  0       
Totaal aantal met regen                0
Gemiddeld per week te doen -28 56.6

De loopjes die al redelijk gepland staan:
4 jan halve van Westvoorne
14 maart Sallandtrail 25 km niet gestart
12 april DE MARATHON
24 mei Estafetteloop van Den helder naar Maastricht
30 mei halve in Luxemburg
18 juni Inner circle run 5 km
28 juni Veluwezoom trail 30 km
16 aug Trail des Fantonomes 20 km
27 sept Marathon van Lochness
11 oktober halve van Eindhoven
29 nov `t is voor niks
6 dec Voornse duin trail


Geen opmerkingen:

Een reactie posten