woensdag 13 mei 2015

Woensdag 13 mei


Zo daar zijn we weer eens een keer, heb ik zo weinig meegemaakt, nee hoor helaas niet alleen niet de puf om erover te praten. Heb even een maandje struisvogel gespeeld.

Oke we gaan even een stukje terug.

23 februari ik moet mijn 5 jaarlijkse uitstrijkje laten maken net als alle andere vrouwen die over een bepaalde datum zijn. Tuurlijk sta je er best even bij stil vooral omdat het 5 jaar geleden ook niet geheel rustig was dus best weer even spannend.

Toch denk je er niet al te lang over na want eigenlijk liggen je zorgen bij vaders die even niet zo lekker gaat, dus als je dan na twee weken een telefoontje krijg van de huisarts dat je toch weer even naar de gynaecoloog moet gaat het een beetje langs je heen. Je belt maakt een afspraak en gaat er braaf heen.

18 maart afspraak bij de gynaecoloog, het is onrustig in overleg besluiten we niet te gaan afwachten maar gelijk een biopt te doen dus er word een stukje weg gehaald, het lijkt wel of het hele kippenhok eruit word gerukt. Mijn hemel zoveel pijn deed het 5 jaar geleden niet maar goed we horen over een week de uitslag, het zal wel vind de uitslag die mijn vader morgen krijg veel spannender want het gaat echt niet lekker met me vader. Ik besluit ook met Martin om het hele gedoe van mij wat stil te houden zolang we niks weten geen we even niet extra paniek zaaien.

19 maart de uitslagen van paps zijn drama het is over en uit, mijn wereld stort in en op 22 maart overlijd mijn paps al aan die vreselijke ziekte, je zit in een achtbaan waar je uit wil maar het lukt je niet je leef je doet je ding maar er dringt niks tot je door. We regelen de uitvaart we zorgen voor alles en dan krijg je het telefoontje uit het ziekenhuis de biopt is onrustig. Nieuwe afspraak voor een lisexcisie iets onder plaatselijke verdoving nog meer weghalen enz, het zal wel het dringt niet tot me door ik weet alleen na de marathon nu niet.
Afspraak 13 mei want ik wil er geen vrij voor nemen. En dan kan ik de marathon lopen en als alles goed gaat de zes uur van Steenbergen en en en.
De marathon heb ik gelopen maar een drama niet gek natuurlijk maar toch ik besluit om de zes uur van Steenbergen niet te lopen dit heeft nu geen zin. Dus kan de afspraak eerder in het ziekenhuis zodat ik weer goed opgeknapt ben voor Luxemburg.
Je mag na dat onderzoek een poosje niet intensief sporten vandaar.
Dus even bellen een vrije dag regelen en vrijdag 1 mei word er weer van alles weggehaald, minder pijn deze keer hoewel het nog steeds geen pretje is, zeker het vloeien erna niet bah wat een gore troep.

En nu vandaag 11 mei nog twee dagen dan krijg ik de uitslag ik ben zo bang wie ben ik mag ik het geluk hebben dat alles goed is, natuurlijk blijf ik weer langere tijd onder controle mocht het goed zijn. Maar ik ben bang heel erg bang.

Ik ben blij heel blij uitslag is positief uiteraard blijf ik onder strenge controle maar dat is alleen prettig maar mijn hemel wat een dag was het zeg, tot vier uur ging het goed want ik wist dat ze voor die tijd niet zou bellen gelukkig was het net na vieren dat ze al belde met het goede nieuws. Zo klaar punt er achter en op naar alle leuke nieuwe uitdagingen, heb er zin in.

De loopjes die al redelijk gepland staan:
4 jan halve van Westvoorne
14 maart Sallandtrail 25 km
12 april DE MARATHON
30 mei halve in Luxemburg
28 juni Veluwezoom trail 30 km
16 aug Trail des Fantonomes 20 km
27 sept Marathon van Lochness
18 oktober halve van Eindhoven
29 nov `t is voor niks
6 dec Voornse duin trail


Geen opmerkingen:

Een reactie posten