maandag 18 mei 2015

De week van 12 mei 2015 tot en met 16 mei 2015


Zo eindelijk weer eens een weekje met wat meer kilometers op de teller, en behalve de start van de week waren het ook lekkere kilometers.

Zondag had ik een route in mijn horloge gezet maar eigenlijk voor ik de deur uit ging had ik zoiets van blehhhhhh.
Het lijf deed even niet wat ik wilde dus dan maar een keuze maken of helemaal niet lopen of het toch proberen maar dan wat dichter bij huis blijven.
Juist we bleven wat dichter bij huis, na een goede twee kilometer kwam ik Gina al tegen even lekker een klets praatje en dan moet het toch echt gaan gebeuren.
Na een beetje stoeien met mijn horloge dan toch echt aan de loop. Voor het gevoel ging het zwaar, heel erg zwaar ademhaling zat ergens in mijn keel en ik was gewoon beetje boos op mezelf. Iedereen gaat maar harder en harder en ik ga alleen maar zachter en zachter en ja ik weet het ik heb even genoeg op mijn bordje gehad en dat heeft ermee te maken alleen dat wil ik vandaag even niet horen. Bij een kilometer of 9 ben ik er echt klaar mee en komen de waterlanders jeetje wat een goede, slok water een gelletje en dan net doen of je er nog zin in heb, nou ik was blij dat ik dicht bij huis was en bij 15 kilometer vond ik het meer dan genoeg bleh, snel vergeten.


Dinsdag lekker trainen op de vereniging een piramide training altijd leuk maar ook best zwaar, het liep best lekker.

Woensdag lekker het park in niet nadenken waar moet ik heen maar gewoon lekker dom weg rondjes lopen heerlijk mooi weer dus wat wil een mens nog meer

Donderdag vandaag is het 75 jaar geleden dat Rotterdam werd gebombardeerd en dat word op diverse manieren herdacht. In de middag zijn we ook bij het Zadkine monument geweest om een herdenking bij te wonen. `s Avonds was er een speciale run de brandgrensrun een loop langs de rand van het gedeelte wat is gebombardeerd. Iedereen die meedeed kreeg bij de inschrijving een shirtje wat je aan moest zodat dus iedereen in een fel groen shirt liep, echt heel erg gaaf.


Een loop waar ik echt heel veel over zo kunnen vertellen het was echt meer dan de moeite waard om er aan mee te doen. De minuut stilte vooraf gaand was meer dan alleen kippenvel wat ontzettend kick om mee te maken. De loop zelf was in het begin rennen en stilstaan maar na een kilometer of 4 konden we aardig door blijven lopen en zat het ritme er lekker in. Na afloop nog even lekker wat drinken met zijn alle en dan snel naar huis en slapen.



Gelopen km in week   20            55.9           
Totaal gelopen km                      824.81
Nog te volbrengen km                1875.19
Gelopen km training                   44.2
Totaal gelopen in training          749.3
Aantal keer met regen                1       
Totaal aantal met regen              12     
Gelopen km in wedstrijd            11.7  
Totaal gelopen in wedstrijd        75.5  
Aantal keer met regen                0       
Totaal aantal met regen              0
Gemiddeld per week te doen -33 56.8

De loopjes die al redelijk gepland staan:
4 jan halve van Westvoorne
14 maart Sallandtrail 25 km
12 april DE MARATHON
24 mei Estafetteloop van Den helder naar Maastricht
30 mei halve in Luxemburg
28 juni Veluwezoom trail 30 km
16 aug Trail des Fantonomes 20 km
27 sept Marathon van Lochness
18 oktober halve van Eindhoven
29 nov `t is voor niks
6 dec Voornse duin trail


Geen opmerkingen:

Een reactie posten