maandag 6 april 2015

De week van 30 maart tot 5 april 2015



Het gaat nu spannend worden de vlaggen hangen op de Coolsingel de borden zijn geplaats de dranghekken zijn ook onderweg, over het weer ga ik het niet hebben want dat zien we de ochtend van de marathon zelf wel, alles beloofd een mooie marathon te worden.
Toch zit ik met wisselende gevoelens en weet ik echt niet wat ik dit jaar moet gaan verwachten; trainingen gingen niet echt soepel, pijntjes hier en pijntjes daar, geen paps langs de kant het zal een rare marathon gaan worden.

Oke we zijn ondertussen wel druk bezig met welk shirt doen we aan nou daar wist Aarnout wel iets op en zijn we keurig in een nieuw shirt gestoken.
Tubes oke die kleuren niet bij het shirt dus moeten we even opzoek naar andere tubes, die zijn onderweg.
Nagellak oke ook die bestellen we dan nog maar even in dezelfde kleur als de tube`s. dus ook onderweg.
Broek nog even geen idee lang, kort, middelllang we gaan het nog zien
Ondergoed check.
Flipbelt, haarelastiekjes, oorbelletje enz word aan gewerkt.
Schoenen ik weet het eigenlijk al maar je weet maar nooit.
Tja er komt wat kijken bij de voorbereiding van de marathon, en dan nu nog waar wil ik dat Martin mijn drinken en gelletjes aangeeft, en hoe gaan we het met de fietsen doen en en en en en, jeetje ik moet eigenlijk best nog veel doen, gelukkig heb ik nog een paar daagjes, oja en zeker niet vergeten het startnummer ophalen.

Ik ga dus afsluiten en alles doen, doedels!!!!!!

Gelopen km in week   14            43.4           
Totaal gelopen km                      593.11
Nog te volbrengen km                2106.89
Gelopen km training                   43.4
Totaal gelopen in training           571.9
Aantal keer met regen                 2       
Totaal aantal met regen               8       
Gelopen km in wedstrijd              21.21
Totaal gelopen in wedstrijd          21.21
Aantal keer met regen                  0       
Totaal aantal met regen                0
Gemiddeld per week te doen -39 54.02


De loopjes die al redelijk gepland staan:
4 jan halve van Westvoorne
14 maart Sallandtrail 25 km
12 april DE MARATHON
…………………………..
30 mei halve in Luxemburg
28 juni Veluwezoom trail 30 km
16 aug Trail des Fantonomes 20 km
27 sept Marathon van Lochness
18 oktober halve van Eindhoven
29 nov `t is voor niks
6 dec Voornse duin trail


Geen opmerkingen:

Een reactie posten