maandag 30 maart 2015

Van 16 maart tot en met 29 maart 2015

Zo eindelijk een beetje de rust in mijn lijf om weer eens even mijn blog bij te werken.
Er is in de afgelopen periode zoveel gebeurd dat het wel een film lijkt ging het twee weken geleden weer iets beter met mijn papa, dat veranderde helaas heel erg snel en is mijn liefste paps overleden.

Toch wil ik het daar verder even niet over hebben gewoon omdat het nog veel te zeer doet.

Het lopen tja dat gaat nu met heel veel ups en downs laten we eens kijken wat hebben we er nog uit kunnen halen deze weken.

Een training op de club die best lekker ging, een training voor mijn uitdaging die ik na de marathon echt bekend ga maken, een rondje voor mezelf wat nergens op sloeg. Toen ging voor mij de 35 km trainingsloop even niet door en besloot ik die een dag later zelf te doen, oke ben tot de 32.3 kilometer gekomen in het park rondjes lopend niet na hoeven te denken waar loop ik en waar moet ik heen dus gewoon simpel lopend.

De volgende dag gewoon trainen op de club en dat ging nog lekker ook.

Vrijdag even zelf snel een klein rondje ipv zaterdagochtend en nu niet gewoon langs de weg maar het is licht dus even snel de heuvel in de Gorzen op en af rondje parkeerplaats en weer terug helemaal top.

En toen ging het niet meer mijn lichaam was moe heel moe van alle emoties en verdriet ik kon het even niet meer, samen met Ginie heb ik er 19 kilometer uit geperst maar het leken er wel 60. Ik moet het allemaal even de tijd geven en mijn lichaam even iets meer rust geven, maar de marathon is over twee weken dat maakt het lastig maar niet onmogelijk.


We gaan ervoor en met een beetje hulp van boven en met heel veel steun van Martin op de fiets naast me en al mijn lieve vriendjes om me heen moet het gaan lukken.

Al met al sluit ik dit eerste kwartaal niet af zoals ik zou willen maar we hebben er nog drie om iets goed te maken, lukt dat ik weet het niet we gaan het wel zien.

Gelopen km in week   12            33.5           
Totaal gelopen km                      484.31
Nog te volbrengen km                2215.69
Gelopen km training                   33.5
Totaal gelopen in training           463.1
Aantal keer met regen                 0       
Totaal aantal met regen               6       
Gelopen km in wedstrijd             21.21
Totaal gelopen in wedstrijd         21.21
Aantal keer met regen                  0       
Totaal aantal met regen                0
Gemiddeld per week te doen -41 54.05



Gelopen km in week   13            57.4           
Totaal gelopen km                       549.71
Nog te volbrengen km                 2150.29
Gelopen km training                    57.4
Totaal gelopen in training            528.5
Aantal keer met regen                  1       
Totaal aantal met regen                7       
Gelopen km in wedstrijd              21.21
Totaal gelopen in wedstrijd          21.21
Aantal keer met regen                  0       
Totaal aantal met regen                0
Gemiddeld per week te doen -40 53.75


De loopjes die al redelijk gepland staan:
4 jan halve van Westvoorne
14 maart Sallandtrail 25 km
12 april DE MARATHON
…………………………..
30 mei halve in Luxemburg
28 juni Veluwezoom trail 30 km
16 aug Trail des Fantonomes 20 km
27 sept Marathon van Lochness
18 oktober halve van Eindhoven
29 nov `t is voor niks
6 dec Voornse duin trail


Geen opmerkingen:

Een reactie posten