maandag 2 maart 2015

De week van 23 februari tot en met 1 maart 2015


En zo is er weer een maand voorbij een maand met een stuk minder kilometers als gepland, liepen we er in jan haast 240 deze maand konden we net de 100 km aantikken.
Maar goed na de mislukte poging van zondag om 30 kilometers te lopen zijn we maandag direct druk gaan smsen en mailen met de fysio, arme man tijdens zijn vakantie.
Eind van de middag gelukkig bericht moet even een collega fysio bellen en dan kijken voor een behandeling dry-needling. Top donderdagochtend kan ik al terecht dus even overleg met Aarnout en ja hoor geen probleem. Nu rust zien te houden tot dan….best lastig maar het lukt.

Donderdagochtend met bus en tram naar de fysio, veel te vroeg aanwezig maar gelukkig heeft de fysio Ruud ook iets eerder tijd dus dat is prettig. Even wat masseren en doen voelen waar de knopen zitten en dan gaat er een naald in, klinkt wel heel stoer maar stelt dus echt niks voor. Oeps nu raakt hij met de naald een spier die in de knoop zit en dat is even gevoelig maar zeker niet pijnlijk. Na een goed half uur geprikt te hebben is het klaar gevoel is nu super. Ruud gaf wel een waarschuwing mee, het kan een beetje stijfjes worden en blauw en wat ongemakkelijk aanvoelen. Nou dat heb ik geweten voor ik het parkeerterrein af was leek ik wel een oud wijf kon niet meer normaal lopen top, tram in met moeite, tram uit lopen naar het werk nou nee pak nog wel een halte de metro, ja zo erg.
Heel de dag een stijf en raar gevoel maar goed je moet er wat voor over hebben.

Vrijdag het voelt goed het voelt geweldig ik wil lopen, hoe wat wanneer kan ik lopen even denken hoor. Vanavond even naar paps toe in het ziekenhuis en dan daarna nog een klein rondje in plaats van de zaterdagochtend klinkt goed.
Even bij paps langs geweest hij mag morgen naar huis, en volgende week moet hij terug komen bij de oncoloog om een behandelplan te gaan bespreken, het is dus niet goed. Verder ga ik het hier er niet over hebben vind het ook nog te moeilijk maar die marathon is nu nog belangrijker.

Vrijdagavond we zijn thuis ik ben kapot van alles maar die schoenen gaan aan welke? Ik ga gewoon op mijn nieuwste de Hurricane van Saucony een licht schoentje moet kunnen voor een klein stukje, muziek op heel erg hard, verlichting om en gaan. Voor ik het weet ben ik terug, heb ik iets gevoeld ging het goed ja ik geloof het wel.

Zondag ze geven voor vandaag een bak met slecht weer op maar ik heb goed weer besteld en gelukkig deze wens komt uit, er staat veel wind maar dat is minder erg als regen. Ik pak mijn spullen en bemerk dat mijn horloge van slag is alle instellingen zijn er uit grgrgr. Even de nodige dingen goed zetten en dan moet het maar hoe zal het gaan, heb geen reactie van vrijdag gekregen dus ik ben positief ingesteld. We gaan weg en ik kom niet vooruit mijn hemel waar is mijn conditie, zal ik thuis even kijken of het nog op mijn buro ligt of ga ik gewoon door. Uiteraard ga ik door ik verzin zelf maar een training om de moed er in te houden en mezelf een beetje uit te dagen, dat lukt dan wil ik aan het einde nog even een stukje op rustige hartslag maar dan gaat alles malen en doen dus niet zo goed idee komt wel weer.

Voorlopig deze week toch mooi weer 17 kilometer op de teller eentje meer als vorige week.

Paps, ik zal zorgen dat je trots als een aap met zeven gouden lullen in je lantaarnpaal kan zitten, 12 april is voor jou. Liefs xxx

Gelopen km in week   9              17              
Totaal gelopen km                       351.9
Nog te volbrengen km                 2348.1
Gelopen km training                    17
Totaal gelopen in training            330.69
Aantal keer met regen                  0       
Totaal aantal met regen                6       
Gelopen km in wedstrijd              21.21
Totaal gelopen in wedstrijd          21.21
Aantal keer met regen                  0       
Totaal aantal met regen                0
Gemiddeld per week te doen -44 53.37

De loopjes die al redelijk gepland staan:
4 jan halve van Westvoorne
14 maart Sallandtrail 25 km
12 april DE MARATHON
…………………………..
30 mei halve in Luxemburg
28 juni Veluwezoom trail 30 km
16 aug Trail des Fantonomes 20 km
27 sept Marathon van Lochness
18 oktober halve van Eindhoven
29 nov `t is voor niks
6 dec Voornse duin trail


Geen opmerkingen:

Een reactie posten