maandag 9 februari 2015

De week van 2 februari tot en met 8 februari 2015


Zo dat hebben we geweten dat rondje over de Sallandse heuvelrug, een behoorlijke spierpijn maar een goed gevoel erover.
Ondanks de spierpijn dinsdag toch lekker kunnen trainen, de eerste deden even zeer maar naar mate de spieren warmer werden ging het ook weer wat soepeler.

Woensdag weer even lekker mijn rondjes gedaan, heb het op vier rondjes gehouden we moeten tenslotte zondag ook weer aan de bak. Ga wel even kijken of ik af en toe iets kan wisselen of doen zodat ik ook weer eens tijd krijg voor wat heuvel training want dat is wel heel erg hard nodig bij mij.

Donderdag, mijn hemel het is koud heel koud echt je zou haast niet gaan lopen de groep is dan ook een stuk kleiner als normaal.
Piramide training best pittig maar wel lekker met de kou dus hup gaan. Morgen toch maar even kijken voor een kort broekje om over me tight te dragen is lekker warm.

Zaterdagochtend, mijn hemel het is haast nog kouder als donderdag ojee het is zelfs kouder, gelukkig gisteren een kort broekje meegenomen dus de billen moeten iets warmer blijven nu. Binnen al een beetje rekken en strekken zodat we buiten gelijk op het gas kunnen. Ik doe mijn Adidasjes aan even kijken hoe dat gaat met een extra zooltje want ik moet toch eens gaan beslissen welke schoen het 12 april gaat worden. Het gaat lekker het gaat ook best snel en ik kom dik tevreden thuis. Met mijn zooltjes in mijn schoenen ging het ook goed. Als het morgen ook lekker gaat word de marathon dus op mijn adidasjes gelopen.
Omkleden, douchen, eten en dan hup aan het werk, vandaag doe ik mijn tubes aan tijdens het werk in de hoop dat ik dan morgen minder last heb van mijn kuiten want die werken de laatste zondagen niet echt geheel mee.

Zaterdagavond, na het werk snel naar huis mijn kuiten voelen goed aan heerlijk heb zin in morgen, het is minder koud maar ze geven wel wat regen op maar goed dat is niet zo heel erg.
Lekker eten met Marcel en Ginie want ook die zijn weer overgekomen. Heerlijk een beetje hangen op de bank beet ouwehoeren totdat Marcel aan geeft dat zijn maag een beetje raar doet. Emmer erbij en de rest zal ik jullie besparen maar we zijn er even mee bezig geweest, naar boven op zolder om te slapen niet echt een idee dus hup luchtbed uit de kast en beneden een bed gemaakt. Helaas het werd er nog steeds niet beter op dus dokter erbij spuit erin en toen ging het heel snel beter, gelukkig. Wekker was wel gezet maar sliepen er vrolijk doorheen ( niet zo heel erg raar) Marcel voelde zich iets beter maar nog steeds erg brak, dus verhuisde van luchtbed naar de bank. Tja en het bloed van een loper kruipt waar het niet gaan kan, het was zo lekker buiten niet koud en flauw zonnetje hoe wat zullen we doen. Martin had besloten ik stap bij de Gorzen in en loop dan met de groep tot de verbindingsweg en kom dan naar huis. Wel makkelijk hoor als de trainingsloop zo ongeveer rond je huis gaat. Ook Ginie en ik hadden zoiets van oke bij de Gorzen instappen en het laatste stuk zien we dan wel, komt goed. We begonnen dus zo ongeveer bij de twee drankpost bij de Gorzen. Al vrij snel werden we nu ingehaald en iedereen was heel verbaasd wel nog even snel op de foto en weer verder. 


Het is best een lekkere route op het stukje dijk na, wel jammer dat daar door een groep links werd gelopen want echt uitwijken voor een auto kan je dan niet meer. Bij 21 kilometer even op de foto bij Kok, even kijken of Marcel niet heeft gebeld en dan verder.


 We hebben tot 25 kilometer de route gevolgd van de trainingsloop om daarnaar rechtdoor richting huis te gaan en af te sluiten met 18 kilometer op de teller niet slecht na een onrustig nachtje. Enne mijn keuze staat haast helemaal vast wat betreft de schoenen mijn adidasjes mogen het gaan proberen na 6 keer een marathon op Ascis 2100 serie nu een overstap.

Gelukkig was Marcel alweer wat meer opgeknapt toen we thuis kwamen en hebben we nog even lekker wat kunnen eten met elkaar en het weekend kunnen afsluiten, op naar de volgende duurloop.


Gelopen km in week   6              56.6           
Totaal gelopen km                      314.65
Nog te volbrengen km                2385.35
Gelopen km training                   56.6
Totaal gelopen in training          293.48
Aantal keer met regen                0       
Totaal aantal met regen              6       
Gelopen km in wedstrijd            21.21
Totaal gelopen in wedstrijd        21.21
Aantal keer met regen                0       
Totaal aantal met regen              0
Gemiddeld per week te doen -47 50.75



De loopjes die al redelijk gepland staan:
4 jan halve van Westvoorne
14 maart Sallandtrail 25 km
12 april DE MARATHON
…………………………..
30 mei halve in Luxemburg
28 juni Veluwezoom trail 30 km
16 aug Trail des Fantonomes 20 km
27 sept Marathon van Lochness
18 oktober halve van Eindhoven
29 nov `t is voor niks
6 dec Voornse duin trail


Geen opmerkingen:

Een reactie posten