maandag 5 januari 2015

Voor iedereen een gezond en voorspoedig en sportief 2015



Zo het jaar is weer begonnen de eerste trainingskilometers zijn gedaan en ook de eerste wedstrijdkilometers zijn een feit.
Moet er wel bij zeggen het waren geen gemakkelijke kilometers maar daar word je sterk van.

Het gaat een jaar worden van de grote uitdagingen en het verleggen van me grenzen, ik hoop dan wel dat mijn verkoudheid snel verdwenen is want dat is niet echt lekker lopen hoor.

Zoals ik al aangaf dat de eerste wedstrijdkilometers een feit zijn die hebben we gisteren dus gelopen tijdens de Halve van Westvoorne voorheen de Halve van Rockanje een super leuk loopje maar mag onder de noemer pittig tot zwaar geschoven worden. De eerste 10 kilometer is redelijk door het dorp heen paadje hier paadje daar lekker lopen, zeker het groepje waar ik bij aan kon sluiten maakte dat ik redelijk snel de eerste helft heb gelopen ( lees buiten me comfortzone). Toen gingen we bij 10 kilometer het strand op en ja hoor uiteraard lekker de wind tegen. Als je dan al haast geen adem kan halen door je verkoudheid kan ik je vertellen dat tegenwind er niet aan meewerkt om lekkerder te gaan lopen maar goed het was maar 8.5 kilometer strand dus je ben zo aan het einde.
Echt wat was ik blij dat we het strand af mochten. In de duinen kwam ik nog even oog in oog met een paard te staan maar dat ging gelukkig allemaal goed.



Dan is het nog een klein stukje tot de finish even het uiterste van het uiterste geven en gaan, eindtijd 2.23.03 voor dit parcours redelijk tevreden.



Gelopen km in week   1              30.21          
Totaal gelopen km                      30.21
Nog te volbrengen km                2669.79
Gelopen km training                   9
Totaal gelopen in training           9
Aantal keer met regen                0       
Totaal aantal met regen              0       
Gelopen km in wedstrijd            21.21
Totaal gelopen in wedstrijd        21.21
Aantal keer met regen                0       
Totaal aantal met regen              0
Gemiddeld per week te doen      51.34

De loopjes die al redelijk gepland staan:
4 jan halve van Westvoorne
14 maart Sallandtrail 25 km
12 april DE MARATHON
…………………………..
30 mei halve in Luxemburg
28 juni Veluwezoom trail 30 km
16 aug Trail des Fantonomes 20 km
27 sept Marathon van Lochness
18 oktober halve van Eindhoven
29 nov `t is voor niks
6 dec Voornse duin trail




Geen opmerkingen:

Een reactie posten