woensdag 31 december 2014

De laatste loodjes

Het jaar hebben we helaas af moeten sluiten met het afscheid van Marcel de zoon van mijn moeders vriend. Op dat moment sta je weer even extra stil bij het feit dat gezondheid helaas niet voor iedereen is weggelegd, en relativeer je de dingen waar je je zo druk om maakte en denk je; morgen weer een dag………….

Pluk de dag;

Het jaar is dus voorbij, op naar nieuwe plannen en uitdagingen.
Er zijn zoveel dingen die ik wil gaan doen dat ik dit jaar zeker ga gebruiken als een stuk voorbereiding daarop.
Dit jaar heb ik de Veluwezoom trail gelopen 27 kilometer afzien en genieten, je kan daar ook 50 kilometer afzien en genieten, nu vind ik het dit jaar nog te vroeg om dat te doen daar mijn snelheid zeker tijdens een trail niet erg hoog is. Dus trainen om volgend jaar lees 2016 dat wel te kunnen en ach dan lukt in 2017 misschien ook de 60 van Texel wel, hoewel dat wel met veel wind en zand altijd gepaard gaat.
Dus mijn grootste uitdaging is meer kilometers maken zonder geblesseerd te raken en dan ook nog met een wat hoger tempo. Op welke schoenen ga ik het nieuwe jaar in en met welke kom ik er straks weer uit best wel benieuwd naar.



Jawel Monique gaat uit de comfortzone, zeker mijn trainingen bij Energie zullen wat fanatieker worden, en als we aan een loopje meedoen gaan we eens kijken wat we uit de kast kunnen halen.

Wat hebben we dit jaar precies gedaan:
2461 kilometer gelopen
25 keer mee gedaan aan een evenement
28 keer in de regen gelopen
177115 cal verbrand
303uur55min.53seconden gelopen
8.1 km per uur als gemiddelde snelheid
En hiervoor heb ik 218 keer de schoenen ondergebonden





Doelstellingen 2015:
2200      trainingskilometers
500        wedstrijdkilometers
200000  calorieën verbranden
350        uur er mee bezig zijn
225        de schoenen onderbinden
12          kilometer per keer gemiddeld lopen
8.5         kilometer als gemiddelde snelheid

De loopjes die al redelijk gepland staan:
4 jan halve van Rockanje
14 maart Sallandtrail 25 km
12 april DE MARATHON
…………………………..
30 mei halve in Luxemburg
28 juni Veluwezoom trail 30 km
16 aug Trail des Fantonomes?
27 sept Marathon van Lochness
18 oktober halve van Eindhoven
29 nov `t is voor niks
6 dec Voornse duin trail

En wie weet ga ik nog iets geks doen, maar dat verklap ik nog niet.



Voor iedereen een gezond en voorspoedig en sportief 2015

Geen opmerkingen:

Een reactie posten