maandag 19 januari 2015

De week van 12 tot en met 18 januari 2015



Ja en dan wil je gaan bloggen en dan denk je waar ga ik het over hebben?
Deze week is er niet zoveel gebeurd, gewoon lekker rustig getraind sommige trainingen gingen beter als de andere maar dat hoort erbij toch.

Verder wel goed aan het nadenken of mijn uitdaging geen jaar te vroeg komt, het is toch best wel pittig maar ik wil het ook heel erg graag. Het zijn keuzes die je moet maken en daar heb ik altijd wat problemen mee.
Maar goed ik heb nog een week of tig dus gaat goed komen.

Zondag was wel een beetje een rare dag we hadden de keuze uit een halve marathon in Maassluis, trainingsloop in Breda of in Oud – Beijerland op zich drie leuke dingen maar ook nog een hoop in huis te doen. En is het wel slim om weer een dikke twintig kilometer te lopen. En dan ook nog eens het weer ze geven sneeuw en regen op nu smelt je daar niet van maar ik loop dan net zo lief zelf thuis kan ik gelijk lekker warm douche en warme kleding aandoen na het lopen.
Al met al een hoop keuzes en het is geworden……ik heb lekker thuis een rondje gedaan, me rondje van tien kilometer een stukje uitgebreid (dacht wel met een kilometer of drie, bleken er maar anderhalf te zijn) en Martin is lekker naar Oud – Beijerland gereden.
Allebei lekker getraind en ik had alle tijd om wat in huis te doen, yeah gordijnen wassen en ramen zemen.

Deze week een hoop kilometers gedraaid, we gaan lekker en liggen mooi op schema, nu alles heel houden en verder uitbreiden.

Gelopen km in week   3               49.95          
Totaal gelopen km                       126.21
Nog te volbrengen km                 2573.79
Gelopen km training                    49.95
Totaal gelopen in training           105.00
Aantal keer met regen                 2       
Totaal aantal met regen               3       
Gelopen km in wedstrijd             21.21
Totaal gelopen in wedstrijd         21.21
Aantal keer met regen                 0       
Totaal aantal met regen               0
Gemiddeld per week te doen      51.48

De loopjes die al redelijk gepland staan:
4 jan halve van Westvoorne
14 maart Sallandtrail 25 km
12 april DE MARATHON
…………………………..
30 mei halve in Luxemburg
28 juni Veluwezoom trail 30 km
16 aug Trail des Fantonomes 20 km
27 sept Marathon van Lochness
18 oktober halve van Eindhoven
29 nov `t is voor niks
6 dec Voornse duin trail


Geen opmerkingen:

Een reactie posten