maandag 8 december 2014

De week vanaf 1 december 2014



Zo de laatste maand van het jaar gaat alweer in, nog 105 kilometer te volbrengen om mijn doelstelling voor 2014 te behalen, gaat lukken.
Maar ook een mooi moment om eens na te gaan denken voor de doelstellingen van 2015.
Wat willen we volgend jaar allemaal gaan doen wat willen we bereiken, misschien een doelstelling op snelheid, eindelijk eens wat meer uit die comfortzone komen, eindelijk eens echt leren hardlopen.
Ach zo stiekem ben ik met een leuk lijstje bezig maar ik hou het nog even stil moet een verrassing blijven toch?

En ding was is in ieder geval om eens een sporttest te laten doen of dit jaar nog of begin volgend jaar, gewoon eens kijken hoe of wat. Genoeg wilde plannen in ieder geval moet denk ik maar keuzes gaan maken hoewel……..

Maar goed deze week begonnen met een rondje met Jeroen, Martin had een marathon in de benen dus heb ik de schone taak overgenomen om met Jeroen te lopen, was gezellig.

Dinsdag gewoon trainen maar iets minder fanatiek als anders want zondag is de Bruggenloop en dan willen we knallen. Lekker getraind toch best nog redelijk versneld, morgen een dagje rust.

Donderdag ook trainen op de baan 10 keer 400 meter eigenlijk mogen wij maar 5 keer maar ik loop de laatste 5 gewoon nog iets rustiger………zo ongeveer dan he.

En over de Bruggenloop daar vertel ik jullie woensdag wel over.

In het overzicht is de Bruggenloop al mee berekend.


Gelopen km in week   48        39.5
Totaal gelopen km                  2334.5
Nog te volbrengen km           65.5
Gelopen km training               24.3
Totaal gelopen in training      1940.9
Aantal keer met regen            0
Totaal aantal met regen           21
Gelopen km in wedstrijd       15.2
Totaal gelopen in wedstrijd   393.6
Aantal keer met regen            1
Totaal aantal met regen           4

Gemiddeld per week te doen 21.8

Geen opmerkingen:

Een reactie posten