woensdag 10 december 2014

Bijna oud en nieuw.......



Nog twee weken en dan is het jaar alweer om.
Een mooi moment om eens terug te kijken.
Er is zoveel gebeurd en ik wil gewoon niet teveel op alles in gaan.
Er zijn hele fijne dingen gebeurd, ik een leuke baan, Martin een eigen bedrijf.
Er zijn ook minder leuke dingen, Martin zijn broer gaat het niet lekker mee en ook Marcel de zoon van mijn moeders vriend moet op dit moment heel hard vechten voor nog een paar daagjes extra.
En dan besef je weer hoe gelukkig je ben als je niet ziek ben en als je gewoon kan lopen en die keer dat het dan niet lekker gaat nou en, je ben gezond.

Terwijl ik aan het typen ben schieten mijn gedachten van links naar rechts en weet ik allemaal niet meer wat ik wil neerzetten.
Wat ik wel weet is dat ik dankbaar ben voor alle mooie dingen die ik meemaak voor alle lieve familie en vrienden die ik heb, en die ik hopelijk nog heel lang om me heen mag houden.

Ik voel me soms schuldig omdat ik plannen kan maken voor het komende jaar, nieuwe uitdagingen, nieuwe doelstellingen. Ja ik weet het, het leven gaat door maar toch is het weleens goed om even erbij stil te staan dat dit niet van zelfsprekend is.

Vorige week heb ik een medisch sportonderzoek laten doen, waarom? Ik wilde gewoon voor mezelf weten dat ik op de goede manier bezig ben, me lichaam niet aan het slopen ben en hoe ik beter en doeltreffender kan trainen.
Ik weet nu de zones van mijn hartslag zodat ik in de juiste zones kan trainen en niet alles of in mijn comfortzone aan het doen ben of juist alles in mijn maximale zone.
Bij het ene word je niet beter en niet sneller bij de andere maak je jezelf echt kapot en herstel je niet meer.
Al met al een nuttig en leuk onderzoek om eens gedaan te hebben.

Verder deze week een beetje rustig aan gedaan en afgelopen zondag weer eens lekker in de Gorzen wezen crossen, heerlijk gewoon even lekker ontspannen lopen.

Komende weken zal het ook niet veel anders worden, lekker relax het jaar uit en volgend jaar een hoop nieuwe doelstellingen en uitdagingen.


Gelopen km in week   49        30.2
Totaal gelopen km                  2364.7
Nog te volbrengen km           35.3
Gelopen km training               30.2
Totaal gelopen in training      1971.1
Aantal keer met regen            0
Totaal aantal met regen           21
Gelopen km in wedstrijd       0
Totaal gelopen in wedstrijd   393.6
Aantal keer met regen            0
Totaal aantal met regen           4
Gemiddeld per week te doen 17.8




Geen opmerkingen:

Een reactie posten