maandag 22 december 2014

De week van 15 tot en met 21 december 2014


Bijna Kerst het beginnen ook echt koude en donkere dagen te worden, dagen met een lach en met een traan.
Een traan van ontroering, een traan van machteloosheid, een traan van verdriet.
Een lach omdat onze dikke kater Bartje met een rat thuiskomt, raar beest.
Een lach omdat ik op zondagochtend zit te wachten tot het licht genoeg is om te gaan lopen, hoe raar ben je dan.
Een lach van binnen als ik aan het bedenken ben wat ik allemaal wil gaan doen.
Een glimlach omdat ik besef dat ik gelukkig ben met de mensen om me heen.

Maandag zijn we de week goed begonnen, samen met Martin een rondje gedaan, ja rustig tempo, tuurlijk gemiddeld wel maar ook wat stukken op een sneller tempo; lees hier buiten de comfortzone.

Dinsdag lekker trainen we hadden 10 keer 2 min met 2 min rust, een heerlijke training die we gelukkig best regelmatig hebben, best volle bak er tegenaan gegaan, heerlijk.

Woensdag even een beetje aan het kijken geweest hoe of wat op lagere hartslag maar dan ook weer niet te laag maar wel dat het comfortabel zou moeten zijn en ook nog een beetje snel.
Comfortabel ja hoor was goed te doen, snelheid tja daar moet nog iets aan gebeuren maar goed; planning is om dit iedere woensdag te gaan doen steeds langer en hopelijk steeds sneller, het liefst een minuut per kilometer sneller!!!!!

Verder de week weer af gesloten met een rondje Gorzen omdat ik niet veel verder kon want er moest voor een keertje gewerkt worden, maar dat maken we volgend jaar wel weer goed.

De kilometers zitten erop voor dit jaar, doelstelling 2400 kilometer is behaald, volgend jaar maar naar de 2500 kilometer toe.

Gelopen km in week   50        37.9
Totaal gelopen km                  2402.6
Nog te volbrengen km           0
Gelopen km training               37.9
Totaal gelopen in training      2009
Aantal keer met regen            1
Totaal aantal met regen           22
Gelopen km in wedstrijd       0
Totaal gelopen in wedstrijd   393.6
Aantal keer met regen            0
Totaal aantal met regen           4

Gemiddeld per week te doen 0

Geen opmerkingen:

Een reactie posten