dinsdag 11 november 2014

Vanaf 3 november 2014 tot 9 november 2014


Maandag nieuwe maand nieuwe kansen nieuwe uitdagingen.

Martin hoeft vandaag ook niet echt te werken en ik hoopte er stiekem op dat we naar Zeist zouden gaan even lekker dat trail rondje samen lopen. Helaas we hebben best toch een hoop te doen en er gaat toch wel heel veel tijd in zo rondje zitten, dus doen we samen een rondje thuis.

Planning een kilometer in duurloop tempo dan 1 minuut versnellen en dat versnellen ging eigenlijk steeds harder en harder en dan is het zo verleidelijk om even te lopen als de minuut voorbij is maar dat is niet de bedoeling dus schop onder de kont en door gaan. Het gaat best lekker eigenlijk moet er hard voor werken want het waait ook best aardig maar lekker gelopen.

Dinsdag vanavond gaan we weer de geluidswal op ach het voordeel is je leert de weg goed kennen in het donker, deze keer alles omhoog versnellen en rustig naar beneden. Wat ik goed merk is dat deze groep heel weinig tot niet wandelt tussen de oefeningen in waardoor de belasting best pittig genoemd mag worden. Het voordeel dat mijn duurvermogen er zachtjes aan stukken beter van word.

Donderdag de ergste training die je kan verzinnen de Coopertest doe ik hem wel doe ik hem niet echt 12 min je zelf rot rennen wat is daar leuk aan. Oke je kan na een half jaar weer meedoen en kijken of je vooruit ben gegaan, en dat is eigenlijk toch wel leuk om te weten.

Dus oke ik doe mee, inlopen en dan rekken en strekken en dan met de groep 12 min los gaan, ik haal de 2210 meter en dat houd in dat mijn conditie goed is, net te weinig voor uitstekend dus nog een mooie uitdaging voor het komende jaar. En eerlijk is eerlijk best wel leuk eigenlijk.

Vrijdag zouden we even gaan lopen samen maar het is koud en donker dus gaan we niet waar ik dan weer later op de avond spijt van krijg, weet je dan ga ik morgen. Morgen druk druk druk in de winkel en dan ben je thuis en denk je laat maar morgen weer een dag.

Zondag, vandaag wil ik toch wel weer even rond de 20 kilometer lopen, want dat gaat nog steeds niet vanzelf en dat moet makkelijker gaan voor de marathon trainingen weer beginnen.

Dus op tijd op staan, Martin gaat richting Barendrecht met de jongens van het Ikea Tunnel Groepje mee en ik ga denk ik richting de Brienoordbrug.

Hup naar buiten lekker in mijn nieuwe setje ben er zo blij mee. Eerst richting de Oostmolendijk, zo er staat best wel een beetje wind brrrr en het lopen gaat ook niet vanzelf vandaag, hard werken voor een laag tempo. Dan zie ik links en stukje vals plat wat heel makkelijk in de route past dus hup even oefen voor de Zevenheuvels, en ach dan kunnen we net zo goed even de Alblasserdamsebrug ook nemen even op en af en aan de andere kant gelijk terug, goede oefening. Zo dan zijn we weer op de route mmm kunnen ook door Hendrik ido Ambacht gaan en even lekker door het park gaan, stuk rustiger en minder uitlaat gassen dus naar links ipv naar rechts. In het park heel even staan praten met een bekende en dat betekend dat ik verder dus nergens meer mag stoppen en of wandelen van mezelf. Aan het einde van het park zit ik op dik 11 kilometer waar ik normaal op 4 had gezeten, de Brienoordbrug nee die gaan we niet meer doen. Gaan lekker tot Ridderkerk west en dan terug naar huis moet ongeveer 20 kilometer zijn. Ik word best een beetje moe maar ik ga netjes door nog even een gelletje erin moet je ook aan gewend blijven tenslotte, en dan merk ik dat 20 kilometer nog een behoorlijk lusje om is en dat 19 al wat lastig word, en ach 19 is ook mooi dus moe en tevreden netjes afgeklokt op 19 kilometer.

Gelopen km in week   45        50.6
Totaal gelopen km                  2155.1
Nog te volbrengen km            244.9
Gelopen km training               50.6
Totaal gelopen in training      1812.9
Aantal keer met regen            1
Totaal aantal met regen           21
Gelopen km in wedstrijd         0
Totaal gelopen in wedstrijd    342.2
Aantal keer met regen              0
Totaal aantal met regen           2
Gemiddeld per week te doen  35.0

Geen opmerkingen:

Een reactie posten