maandag 17 november 2014

De week van 10 tot 16 november 2014


Het is alweer 2 maanden geleden dat ik na heel lang twijfelen de stap nam om een trainingsgroep terug te gaan. Geen gemakkelijke beslissing want je weet wat je heb en niet wat je krijgt.

Maar goed dus toch de stap genomen en hoe het voelt na 2 maanden, heerlijk en dat is niet om de ene groep de hemel in te prijzen en de andere groep de grond in te stampen maar ik voel me gewoon veel beter thuis in een groep lager.

Het verschil heel erg moeilijk om zo uit te leggen, de groep waar ik nu in zit is iets meer bezig met evenementen en dat vind ik ook erg leuk dus komt weer mooi uit. Niveau verschil is niet zo heel erg groot, ja natuurlijk de versnellingen gaan hier iets minder hard maar nog steeds hard genoeg. Wat ik wel merk is dat er actiever word getraind iets minder stop en wandel pauzes wat voor mij wel erg goed is (word ik harder van). Het is uiteraard ook heerlijk om niet altijd achteraan te lopen maar ook eens vooraan mee te kunnen, lukt echt niet altijd hoor. Al met al mijn zin om te trainen is weer toegenomen, mijn tijden worden weer iets scherper en ik loop met een lach, heerlijk.

Dinsdag hadden we 15 keer 2 minuten op het programma staan, de eerste miste ik doordat ik gezellig liep te kwebbelen, en de laatste werd kwijtgescholden omdat we heel goed ons best hadden gedaan.

Woensdag ben ik weer lekker op lage hartslag gaan lopen nu 5 kwartier en dat is ook wel lang zat hoor, nu gaan proberen het tempo ( nou ja tempo) vast te houden en de hartslag nog lager te krijgen en aan het begin iets langer heel rustig aan te doen.

Donderdag ik ga alleen trainen Martin blijft thuis wil zich sparen voor zondag de Zevenheuvelenloop, ik ga gewoon trainen zondag is leuk maar niet zo belangrijk voor mij. We hebben 3 keer 4 min- 3 keer 3 min- 3 keer 2 min   ik merk nu wel een beetje dat ik al wat kilometers weg heb deze week en de tempo`s zijn dus iets lager als ik had gehoopt.


Over de Zevenheuvels vertel ik van de week wel anders word het zo lang verhaal.

 
Gelopen km in week   46        47.1
Totaal gelopen km                  2202.2
Nog te volbrengen km           197.8
Gelopen km training               47.1
Totaal gelopen in training      1844.9
Aantal keer met regen            0
Totaal aantal met regen           21
Gelopen km in wedstrijd       15.1
Totaal gelopen in wedstrijd   342.2
Aantal keer met regen            1
Totaal aantal met regen           3
Gemiddeld per week te doen 33

Geen opmerkingen:

Een reactie posten