dinsdag 11 november 2014

De dagen van 27 oktober tot 3 november 2014


 

Jeetje dat is weer even geleden nu is er ook niet zo heel veel gebeurd dus dat maakt weer een hoop goed.

Zit nog steeds een beetje op mijn roze wolk van Etten-Leur ben echt zo blij dat het lekker ging, het geeft de burger weer wat moed en hoop dat die snelheid wel weer terug gaat komen maar ik weet ook donders goed dat ik er heel hard voor moet werken.

De dag na Etten-Leur ben ik samen met Martin en Jeroen gaan uitlopen op de baan, heel saai maar ach Jeroen is er kei blij mee.

Dinsdag even niet trainen maar werken er is een avondje over hartslagmeters best interessant uiteraard.

Woensdag even lekker op lage hartslag lopen we hebben tenslotte gisteravond gehoord hoe goed dit voor je is dus een uurtje lekker door het park en om je niet te gaan vervelen het spelletje raak ieder pad maar 1 keer. Je moet iets.

Donderdag gelukkig gewoon weer trainen ik ga het echt missen, dat was een poosje terug wel anders. Waar het nu precies aanligt is best moeilijk te zeggen denk aan verschillende factoren maar ik ben voorlopig heel blij met deze groep en trainer. Vanavond gingen we versnellen en dat op een donkere geluidswal niet echt helemaal top want in donker versnellen vind ik een beetje eng. Je zal maar vallen en iets breken.

Dan een paar drukke dagen en dus geen tijd om te lopen.

 
Gelopen km in week   44        22.9
Totaal gelopen km                  2104.5
Nog te volbrengen km           295.5
Gelopen km training               22.9
Totaal gelopen in training      1762.3
Aantal keer met regen            0
Totaal aantal met regen           20
Gelopen km in wedstrijd       0
Totaal gelopen in wedstrijd   342.2
Aantal keer met regen            0
Totaal aantal met regen           2
Gemiddeld per week te doen 36.9

Geen opmerkingen:

Een reactie posten