maandag 24 november 2014

De week van 17 november tot 23 november 2014



Dinsdag we gaan lekker trainen de beentjes voelen goed na de Zevenheuvels dus kom maar op met die training. Heb ook met wat kunst en vliegwerk de training in mijn horloge kunnen zetten zodat ik niet iedere keer op de knopjes hoef te drukken zeer relaxt hoor.
Het gaat lekker het loopt als een trein vanavond heerlijk gewoon.

Woensdag het is lekker weer en een rondje op lage hartslag staat op het programma, nu moet het alleen erg vroeg gebeuren aangezien we een drukke dag in het vooruitzicht hebben, dus hup om acht uur als het net licht is direct naar buiten. Ook dit gaat haast vanzelf mooie lage hartslag en ik kan er nog een beetje bij zingen ook en nadenken wat voor leuke dingen kan je allemaal doen volgend jaar, heerlijk beetje wegdromen en gekke plannen maken.

Donderdag een beetje rommelige dag op het werk, een training op de baan in het vooruitzicht van 5 keer 800 meter bleh. En dan ga je beginnen en dan denk je wat doe ik hier en dan denk je na een paar keer stoeien met jezelf, douchen en klaar. Ik had geen puf om door te zetten stom misschien wel, slim misschien ook wel soms weet je het niet.

Zondag vandaag staat er een rustig duurloopje op het programma, toch wil ik er een leuke training van maken en fiets ik een leuk programma in elkaar helaas weigert mijn horloge dit dus dan maar gewoon lopen. De planning richting Papendrecht, daar het nieuwe viaduct over en dan aan de andere kant weer terug. Klinkt simpel toch, oke heen helemaal goed even kijken kan je wel over dat viaduct heen veel hekken enz. Ja hoor je kan erover dan verder oke eerste weg is doodlopend dan maar een stukje door de polder. Dan kan je kiezen links het bos of richting het dorp, ik ga lekker door het bos en ga er gewoon vanuit dat je in het dorp ook wel een uitgang heb. Mooi bos loopt lekker en ja hoor een uitgang op de sportvelden alleen zijn op zondag de sportvelden afgesloten, dus andere route verzinnen. Dan kom ik uit bij een ingang langs de rijksweg, het einde van de doodlopende weg die ik eerder was gepasseerd. Oke dan die maar nemen en een stuk hetzelfde terug als heen ach het is mooi weer. Al met al leuke route 21 kilometers gelopen en heel veel hobbels en bobbels gehad, doen we nog een keertje.





Gelopen km in week   47        47.7
Totaal gelopen km                  2249.9
Nog te volbrengen km           150.1
Gelopen km training               47.7
Totaal gelopen in training      1892.6
Aantal keer met regen            0
Totaal aantal met regen           21
Gelopen km in wedstrijd       0
Totaal gelopen in wedstrijd   342.2
Aantal keer met regen            0
Totaal aantal met regen           3
Gemiddeld per week te doen 30


Geen opmerkingen:

Een reactie posten