maandag 27 oktober 2014

De week van 20 tot en met 26 oktober 2014

Nou ik vertelde er al iets over vorige week maar vandaag heb ik dus een trail gedaan samen met Lotte. Nou is Lotte een jongedame van 22 jaar en een stuk sneller dus dat geeft wat uitdaging zeg maar.

Nou we hadden al het geluk van de wereld want ondanks dat het weer er minder uitzag was het super goed loopweer.

We zouden eerst met trein en bus naar Zeist gaan maar dat was zo gedoe dat we toch maar besloten om met de auto te gaan, ook makkelijker met droge kleding meenemen enz.

Om 10.00 uur heb ik Lotte opgepikt bij het Zuidplein en net na 11.00 waren we al keurig op de plaats van bestemming. Maar goed dan zie je overal bos en waar moet je beginnen en en en.

Gelukkig waren er enkele mountainbikers dus die even gevraagd hoe of wat, ze vertelde gelijk dat het parcours 17. 1 km is en dat je nog een lusje erbij kan doen van 8 kilometer, nou vandaag maar niet.

We gaan op weg en het is inderdaad allemaal super goed aangegeven, het is een parcours wat best pittig genoemd mag worden, het zijn geen grote klimmetjes maar het gaat wel achter elkaar door, het is even hard werken voor mij want ik wil toch een beetje gas blijven geven maar het valt me best zwaar. Bij vijf kilometer hebben we even een pit stop wat eten even eens goed naar de omgeving kijken en die is echt gaaf. Hup weer verder het blijft klimmen en dalen en even een stukje over de weg van het ene bos naar het andere maar goed dat is te doen. We doen gelijk maar onze truien uit want het is warmer als we dachten pft….En dan ben je alweer over de helft een dikke tien kilometer gehad en even een wandelpauze. Het word steeds zwaarder maar ook steeds mooier en we bikkelen rustig door, bij 15 kilometer zitten we er best wel een beetje door, afsnijden en misschien verdwalen is geen optie dus hups daar gaan we weer. Lotte gaat het nu heel zwaar krijgen die loopt nooit zolang, tja dan kan je wel sneller zijn maar je moet het ook nog lang volhouden. Ben het ook wel een beetje zat hoor, iedere keer denk je we zijn er en dan komt er weer een lusje. En dan na 17.6 kilometer zijn we weer terug bij het begin en denk ik dit wil ik vaker doen. Super gaaf om te doen en Lotte bedankt dat je met deze trail slak op pad wilde.


 
 

 
 

Tja dat was nog maar de maandag, dinsdag we gaan trainen nou we zijn vlakbij de vereniging en het is super slecht weer, weet je een avond in bad hangen en relaxen is ook erg lekker. Plus ik ben morgen vrij en ik weet wat ze vanavond gaan doen dus doe ik dat gewoon morgen.

 

Donderdagavond Martin gaat niet trainen beetje moe en verkouden en wil goed uitgerust zijn voor zondag want dan wil hij heel graag een nieuwe tijd lopen op de halve. Ik ga wel trainen maar dankzij de NS mis ik het inlopen gelukkig baantraining anders zou ik er achteraan moeten rennen. Ik mag niet voluit van Bert de trainer maar ik merk dat ik toch wel heel veel geef, maar goed we zien zondag wel of dat handig is geweest of niet.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten