maandag 13 oktober 2014

De week van 6 tot en met 12 oktober 2014


Zo en dan zijn we weer een week verder een week met wat minder lopen want je moet ook even een beetje bijkomen van zo avontuur tenslotte.

Wat ik deze keer wel heel erg heb is honger ik blijf honger houden, heb ik zoveel op mijn reserves gelopen voor me gevoel niet maar echt ik blijf eten.

Toch op maandag al even 4 kilometer samen met Jeroen en Martin gelopen op de baan, het word te donker om met Jeroen buiten te lopen helaas.

Dinsdag braaf niet getraind maar woensdag wel even lekker op lage hartslag gelopen heerlijk ontspannen het weer was ook nog goed dus genieten.

Donderdag ik voelde me keigoed dus lekker trainen 10 keer 400 meter met 100 meter rust, kort maar lekker.

Ja je voelt je goed en je denk dat je alles kan maar de tempo`s zaten er niet echt in hoewel is 2.10 gemiddeld op de 400 nou zo slecht…….ik heb het wel eens sneller gedaan maar ja dat heb ik met wel meer afstanden.

Duidelijk werk aan de winkel dus, klaar met luieren er moet getraind gaan worden.

Zondag dus geen luierloopje maar een duurloopje met wat tempo`s erin, na iedere km een minuut versnellen. Alles met heel veel pijn en moeite in het horloge gekregen, thanxs Marcel.

Dus zondag eind van de ochtend de zon schijnt en ik ga lekker op pad, nieuwe schoentjes aan, nieuwe tube`s aan ik ben er klaar voor.

Zo eerst even een kilometer aanhobbelen dan heb ik het stoplicht gehad en kan ik zonder verdere stoplichten me rondje doen.

Nou voor ik bij de stoplichten ben wil ik al terug wat een drama, loop te hijgen als een olifant met astma en het loopt niet bah!

Oke gewoon oversteken en niet zeuren, workout aanzetten en gaan …..het loopt niet me tubes zitten niet lekker, wat is slim? Oke stopwatch/ horloge stil en tubes uit, voordeel van een flipbelt past alles in en weer verder. Mmmmm kost nog moeite maar gaat beter. Dan blijkt dat ik me snelheid niet goed in me workout heb gezet en ik dus iedere keer een seintje krijg LANGZAMER terwijl ik net aan in het goede tempo loop, lastig maar ach te doen.

Na drie keer ben ik los en moe en denk ik dat ik wel 10 meter wandelen heb verdiend, nou mooi niet schop onder me kont en door dribbelen, het word steeds moeilijker en dan ben ik ook een beetje de tel kwijt moet ik nu nog een minuut versnellen en een kilometer of ben ik er.

Het lastige is dat ik wel heel dicht bij huis ben, chips nog een minuut versnellen dus ook daarna nog een kilometer op rustig tempo.

Wat is dat een lekker gevoel als je horloge aangeeft workout voltooid. Als je dan terug kijk in je horloge zie je dat je precies je doelstelling heb gehaald een lekker gevoel hoor. Nu kijken of we dit kunnen uitbreiden en kunnen versnellen……..

Gelopen km in week   40        32.2
Totaal gelopen km                  1986.6
Nog te volbrengen km           413.4
Gelopen km training               32.2
Totaal gelopen in training      1665.6
Aantal keer met regen            0
Totaal aantal met regen           20
Gelopen km in wedstrijd       0
Totaal gelopen in wedstrijd   321
Aantal keer met regen            0
Totaal aantal met regen           2
Gemiddeld per week te doen 37.6

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten