maandag 20 oktober 2014

De week van 13 tot en met 19 oktober 2014


Dinsdag heerlijk weer trainen ik moet zeggen ik verheug me echt weer op de trainingen, ook omdat we netjes per mail door krijgen wat we gaan doen zodat als het programma je niet bevalt jezelf kan kiezen of je blijf thuis of je gaat ervoor.

Vanavond hadden we 5 keer 6 min met 2 min rust ertussen, bedoeling was wel dat de versnellingen op je 10 kilometer tempo zouden gaan. 10 kilometer tempo tja dat is even geleden maar ik ga gewoon voor iets harder als 10 per uur en moet zeggen dat gaat niet vanzelf maar wel gedaan, er moet echt hard aan het tempo gewerkt worden dat is duidelijk.

Woensdag, vandaag hebben ze in Rotterdam een rondje door de stad met de Running Crew een leuke actie van onze con collega`s die dit eens in de maand organiseren met iedere keer een andere route van 3,6 of 9 kilometer.

Nou ik heb het geweten het is dwars door de stad en keileuk maar ook behoorlijk pittig, vol gas tot er een opstopping is dan weer stilstaan en dan weer vol gas verder een pittige interval training dus.

 


Donderdag weer lekker trainen een duurloopje van ongeveer 8 kilometer met na 4 min 2 min eigen tempo erg lekker om te doen en best vermoeiend.

Zondag een klein rondje want morgen ga ik een MTB (moutain bike ) route lopen als trail samen met Lotte van de vereniging.

Maar goed vandaag dus een rondje van 10 kilometer met de 2e, 4e. 6e en 8e kilometer op tempo, best jammer dat je dan bij de vierde versnelling denk nou dat red ik wel voor de heuvel en dat je dan toch net heel de heuvel op moet. Anderzijds wel weer gelukt dat dan wel.

Dus al met al een rustig weekje op naar volgende week met een hoop leuke dingen in het vooruitzicht.

 
Gelopen km in week   41        38.7
Totaal gelopen km                  2025.3
Nog te volbrengen km            374.7
Gelopen km training               38.7
Totaal gelopen in training       1704.3
Aantal keer met regen             0
Totaal aantal met regen           20
Gelopen km in wedstrijd        0
Totaal gelopen in wedstrijd    321
Aantal keer met regen              0
Totaal aantal met regen           2
Gemiddeld per week te doen 34.1

Geen opmerkingen:

Een reactie posten