woensdag 8 oktober 2014

De week van 29 september tot en met 5 oktober 2014

Hier voorlopig alleen over mijn trainingen enzo, het verhaal over mijn KustMarathon komt eraan nog heel even geduld.


Een week die staat in het kader van rust want zaterdag is het dan zover en gaan we de Kustmarathon doen de zwaarste van Nederland hebben ze me verteld.

Een week dus ook om na te denken waar ben ik mee bezig, kan ik dit wel ik heb niet goed getraind is dit wel eerlijk tegen over mijn lichaam, maar gelukkig is eigenwijs ook wijs en gaan we er gewoon voor maar over de Kustmarathon vertel ik straks wel verder.

Dinsdag toch nog gewoon lekker wezen trainen maar niet tot het uiterste gegaan we hadden heuveltraining op het viaduct, volgens Bert moest het 600 meters zijn maar ik kwam niet verder als 420 meter nu maak dat niet veel uit want het was toch wel pittig hoor.

Vind het wel erg leuk dat er in deze groep rekening word gehouden met de wedstrijden die eraan komen, moet er wel even aan wennen dat de trainingen korter zijn betreft de kilometers.

Zit er een beetje aan te denken als we volgende keer op tijd klaar zijn om zelf nog even een extra rondje te doen, maar met zijn alle aan de thee is ook wel gezellig, we gaan het wel zien.

Woensdag zelf nog even een half uurtje op lage hartslag heerlijk moeten we toch maar vaker doen goed voor het duurvermogen.

Donderdag nog even een kort stukje samen met Martin hij op Albert Heijn tempo met rollator en ik moest redelijk aan de bak maar wel lekker.

Zo en nu alles in de was en niks meer tot zaterdag, ja morgen werken zal best even raar zijn de dag voor de marathon werken, maar goede oefening voor april want denk niet dat ik de dag ervoor vrij kan nemen maar goed dat zien we over een half jaar wel weer.

 
Gelopen km in week   40        58.1
Totaal gelopen km                  1954.4
Nog te volbrengen km            445.6
Gelopen km training               15.7
Totaal gelopen in training      1633.4
Aantal keer met regen            0
Totaal aantal met regen           20
Gelopen km in wedstrijd         42.4
Totaal gelopen in wedstrijd    321
Aantal keer met regen             0
Totaal aantal met regen           2
Gemiddeld per week te doen  37.2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten