maandag 8 september 2014

De week van 25 augustus tot en met 7 september 2014


Tja dan fiets je vrolijk naar de fysio en dan pats nee Monique echt even niet lopen, de kustmarathon ik denk het niet.

Wat je schrikt yeah right doe gewoon ik voel me goed het gaat af en toe een beetje pijn doen maar kom op zeg.

Oke nu even luisteren wat is het probleem; rondom mijn enkel die ik anderhalf jaar geleden heb gebroken komt wat botvorming ofzo hij is een beetje stijfjes en er moeten oefeningen gedaan worden oke top geen probleem maar het kan ook te maken hebben met een lichte botvliesontstekking zeker gezien het feit dat het wat warm is rond de plek die zeer deed/doet.

Oke oefeningen geen probleem doe ik wel braaf als ik maar weer kan lopen.

Dus weekje niet lopen slim zijn en die leuke trail afzeggen en bedenken dat ik straks weer gewoon lekker rond kan rennen.

Week voorbij het is alweer 1 september een mooie dag voor een nieuwe frisse start in mijn hardloop leven. Even naar de fysio voor een check oke gaat goed rustig aan beginnen en kijken wat het doet, hij heeft nog even mijn kuit los gemasseerd en ik kan je wel vertellen dat was niet lekker.

Heerlijk vanavond even een stukje lopen gezellig met Martin en Jeroen.

Tja dat dacht ik dan heerlijk lopen, het liep ook niet echt verkeerd maar aan de zijkant deed mijn been een beetje raar, pijn deed het niet maar het irriteerde en kriebelde en deed gewoon naar.

Gelukkig lopen we met Jeroen altijd maar een klein stukje dus het was net te doen.

Dinsdag de fysio bellen want goede raad is duur, advies ga even langs een sportarts en bespreek het met hem. Nog beter advies nog duurder maar dan heb je wat tot die tijd niet lopen gelukkig kan ik vrijdag al terecht.

Het is net kiespijn zodra je een afspraak heb bij de tandarts heb je ook geen pijn meer en met mijn been/ enkel uiteraard ook.

Sportarts Robert kon dan ook niet meer voor mij beteken dan ga maar rustig lopen gaat het zeer doen kom je terug.

Yeah vanavond dus lopen jippie eindelijk weer.

Werken en hup snel naar huis, spullen aan en gaan, whoehahaha dat denk je dan, het is warm en benauwd en bij iedere stap denk je; voel ik nou iets of niet en over de conditie spreken we maar helemaal niet want die ben ik onderweg ergens verloren, maar ik loop.

Geen reactie, geen pijn en bijna 6 kilometer op de teller, dus groen licht voor 15 kilometer op zondag heerlijk kijk er nu al naar uit.

Zondag, de wekker lekker vroeg en even ontbijten en hup lekker een rondje gaan doen. Ik ga heerlijk alleen zodat ik niemand hinder met mijn super snelheid nooit leuk als andere je niet bij kunnen houden.

De eerste kilometer is even inkomen, voel ik niks even tempo bepalen en dan ben ik buiten adem, door het malen in mijn hoofd gaat mijn ademhaling niet lekker maar geeft niet kom er wel.

De tweede kilometer denk ik dat ik al aardig het tempo erin heb zitten tot ik op mijn klokje kijk en zie dat het gewoon waardeloos is. Oke we kijken niet meer naar de tijd, wandelen af en toe even 100 meter en genieten dat we weer kunnen lopen, maar mijn god wat ben ik blij als de 15 kilometer erop zitten.

Doel volbracht, missie geslaagd, geen pijn geen na reactie dus dinsdag weer een lekker stukje.

Ik hou jullie op de hoogte.

Gelopen km in week   35,36   25.9
Totaal gelopen km                  1765.6
Nog te volbrengen km           734.4
Gelopen km training               25.9
Totaal gelopen in training      1507
Aantal keer met regen            0
Totaal aantal met regen           20
Gelopen km in wedstrijd       0
Totaal gelopen in wedstrijd   258.6
Aantal keer met regen            0
Totaal aantal met regen           2
Gemiddeld per week te doen 45.9

Geen opmerkingen:

Een reactie posten