maandag 25 augustus 2014

De week van 18 tot en met 24 augustus 2014


Maandag 18 augustus 2014         

Mmmm vandaag een heerlijke dag voor mijzelf en het huishouden, niks moet alles is goed.

Geen wekker maar redelijk op tijd wakker, het eerste wat ik doe is voelen hoe dat mijn rechterbeen het, he die voelt best lekker aan zou al die rust dan beloond gaan worden. Het is nog niet gevoelloos maar het voelt goed eindelijk ik kan de dag weer met een lachje beginnen.

Nee ik ga echt niet lopen vandaag meer als een stukje fietsen en het huis doen zit er niet in.

Het is wel raar stil in huis het is vandaag ook de eerste dag dat Martin weer aan het werk is en nu voor zichzelf een nieuwe spannende tijd gaat voor ons aanbreken maar komt goed zoals alles altijd weer goed komt.

Dinsdag 19 augustus 2014  

Ik ga vandaag niet trainen nog heel even rust houden het gaat goed ik voel bijna niets meer, maar het motto is niks overhaasten. Als het goed gaat morgen een klein stukje.

Woensdag 20 augustus 2014   

Het voelt goed ik heb een drukke dag voor de boeg dus ben benieuwd hoe mijn enkel zich gaat houden.

Huishouden doen, boodschappen, met me zwager naar de huisarts, even lekker voor mezelf shoppen niet echt vervelend, lesje boekhouden en ja het voelt nog steeds goed.

Beloning een kilometer hardlopen, het gaat goed het gaat lekker morgen trainen.

Donderdag 21 augustus 2014      

Kan de dag niet wat sneller gaan ik wil lekker gaan trainen ik popel om weer te gaan lopen.

Ik weet dat ik niet voluit moet gaan trainen maar toch, lekker bezig zijn is het sleutelwoord.

Heerlijk getraind 6 keer 800 meter die iedere keer sneller moesten, dat was soms een beetje lastig inschatten maar het ging super ik ben blij.

Vrijdag 22 augustus 2014     

Zal ik dan toch zondag meedoen met de trainingsloop, nee niet de 32 kilometer maar iets minder. Het voelt allemaal goed en als het niet gaat stop ik gewoon en ga ik met een taxi ofzo terug. Is even flink de route onderhanden genomen en lastig inkorten ik kom op 27 kilometer ach waarom niet lekker op het gemakje moet kunnen toch.

Zaterdag 23 augustus 2014    

Een dagje werken en doen het gaat lekker, wel erg slecht weer vandaag hopelijk morgen wat beter weer.

Zondag 24 augustus 2014  

Wakker worden, luisteren nee geen regen dat is mooi, ook nog niet echt veel zon maar dat is niet erg als het maar droog is en blijft.

Het doet allemaal best frisjes aan dus maar een thermo hemdje onder me t shirt, korte broek of driekwart ach lekker kort het kan nog, rugzakje inpakken en hup de auto in.

We lopen vandaag in Middelharnis waar we door clubgenoot Marco en zijn vriendin Lydia zijn uitgenodigd.

We gaan onderweg ik loop het eerste stuk met de rest mee (1kilometer) dus en zak dan langzaam wat af maar kan hun wel lekker in het oog houden en dat loopt wel erg gemakkelijk. Bij 5 kilometer hebben hun een kleine drink pauze, ik loop lekker gelijk door, heb ik weer 500 meter voorsprong en kan ik weer een poos volgen.

Ik merk wel dat ik eigenlijk even aan de kant moet maar stel het nog even uit tot de 11 kilometer ben hun nu toch echt uit het zicht dus even een kleine pauze.

We lopen nu door een stiltegebied en het is hier zo mooi en het loopt ook heerlijk.

Hoewel ik ga heel af en toe een klein prikkeltje voelen of zit dat tussen me oren????

Het gebied word steeds mooier en mooier en dan bij 14 kilometer moet ik toch echt toe geven het gaat nu irriteren dus tijd om een beslissing te nemen.
Hier was het einde oefening

De weg terug

Door

Mooi huisje hoor

Bijna terug

 

 
 

Stoppen of de boel kapot lopen. Ik stop en neem het eerste en beste pad wat naar de weg ga, ik kan nog goed wandelen maar wil niet het risico nemen dat als het niet meer gaat er geen taxi bij kan komen.

Ik besluit omdat het mooi weer is mijn horloge op terug naar start te zetten en te gaan wandelen zolang dat geen pijn doet. Ik die echt niet van wandelen hou geniet ervan het is mooi rustig en vredig en ik kan op deze manier even mijn teleurstelling wegzetten, en wat traantjes weg laten vloeien. Bij een kilometer of twintig zet ik voor de grap een klein stukje aan en dat gaat best goed het doet geen pijn maar ik ben bang en durf maar kleine stukjes te doen.

Na een goede 9 kilometer wandelen ben ik in Sommelsdijk en geeft mijn horloge alle kanten aan behalve de goede, help, help.

Gelukkig twee fietsers ik vraag de weg even en dit zijn echt super mensen ze geven aan een stukje zus en dan zo en dan……..ze fietsen even vooruit en komen terug om het precies te vertellen wat een wereld mensen zeg dank je wel nogmaals.
 

Dan mogen we nog even van de gastvrijheid van Marco en Lydia gebruik maken en staat er een super de luxe lunch voor ons klaar echt helemaal top, dank jullie wel. Hieruit blijkt maar weer die Zeeuwen zijn zo stug nog niet.

Al met al geen blij gevoel ook niet helemaal ontevreden maar toch, morgen fysio en dan zien we wel weer.

Al met al dus een raar weekje.

 
Gelopen km in week   34        32.5
Totaal gelopen km                  1739.7
Nog te volbrengen km            760.3
Gelopen km training               32.5
Totaal gelopen in training       1481.1
Aantal keer met regen             0
Totaal aantal met regen          20
Gelopen km in wedstrijd        0
Totaal gelopen in wedstrijd   258.6
Aantal keer met regen            0
Totaal aantal met regen          2
Gemiddeld per week te doen  42.3

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten