maandag 12 mei 2014

De week van 5 tot en met 11 mei 2014


Jeetje wat een spierpijn ik zal het weten dat ik een trail heb gelopen, geen traptrede die ik normaal af kan, bukken, rekken en strekken het zijn toverwoorden, maar wat was het gaaf.

Ik zit nog steeds met een smile van oor tot oor als ik er aan terug denk een geweldige ervaring.

Maar goed we gaan op naar het volgende project de Stuwwaltrail in de voorbereiding voor de kustmarathon, mmmm is op het strand lopen dan niet handiger misschien wel maar deze moet ook zo heel erg leuk en zwaar zijn.

Die kustmarathon tja hoe ga je je goed voorbereiden als er geen vaste trainingsloopjes zijn, als je ook iets aan je snelheid wil doen, eigenlijk weet ik het niet en rommel ik maar wat aan.

Is dit handig of niet, verstand zeg nee, gevoel zeg ja………

Tja en heel veel gebeurde er deze week niet dus hopelijk volgende week weer een wat uitgebreider verhaal.

 

Gelopen km in week   19       40.5
Totaal gelopen km                  1053.3
Nog te volbrengen km            1446.7
Gelopen km training               40.5
Totaal gelopen in training       901
Aantal keer met regen             3
Totaal aantal met regen           11
Gelopen km in wedstrijd         34.7
Totaal gelopen in wedstrijd    152.3
Aantal keer met regen             0
Gemiddeld per week te doen  43.8

Geen opmerkingen:

Een reactie posten