maandag 19 mei 2014

De week van 12 tot 19 mei 2014


En alweer een rustig weekje, beetje lopen en dan merken dat je verkouden aan het worden ben bah wat een ellende.

Voor degene die mij kennen die weten dat als ik begin met hoesten het einde haast nadert en dat Seabert er jaloers op is.

Merk met het lopen dat zolang ik in mijn comfort zone zit het wel gaat maar probeer niet veel meer te doen want ik word gelijk afgestraft.

Dinsdag met trainen ging het nog redelijk, maar donderdag had ik echt zoiets van oke ik doe de 400 meters op tempo maar neem op de helft wel even extra pauze om te hoesten.

Vrijdag ook nog even een klein rondje gedaan, het was allemaal een beetje onrustig in me lijf en dan is even naar buiten wel lekker.

Zondag het is stralend mooi weer en om half negen is het al goed warm, planning minimaal 15 kilometer liever iets meer, eerste plan versnellingen van 2 km met 800 meter rust, nee niet handig want we hoesten nog steeds.

Plan 2 1km versnellen en 500 meter rust, minimaal 10 keer maar helaas bij de 6e versnelling gaan mijn benen volledig in de staak, wat ze doen, doen ze maar vooruitgang zit er niet meer in, ik ben leeg moe en voel me …….Ik zou het liefst gewoon op het fietspad gaan zitten en niet meer op willen staan ben er even klaar mee.

Gaan zitten is niet handig dus wandel en maak nieuw plan, even wat eten gelukkig stukje reep bij me, wat drinken en dan volgende plan.

We gaan zo snel mogelijk richting het park waar schaduw is en zien dan hoever we nog puf hebben, hoeft niet snel maar wel nog even netjes afmaken, kom schop onder eigen kont en tjop, tjop. In het park aangekomen kom ik weer een beetje bij in de schaduw is het nog redelijk te doen, het nadeel is nu alleen de pluisjes van de bomen, maar goed je kan niet alles hebben. Ik loop hier wat heen en weer te joggen tot ik netjes aan de 15 kilometer zit en naar huis mag, eindelijk.

Als ik thuis aankom is Martin ook al terug die heeft ook niet lekker gelopen en is er bij 9 kilometer al mee gestopt misschien wel slimmer als maar door te harken wat ik heb gedaan.

Komende week niet heel veel tijd om te trainen dus de dagen dat het kan moeten we goed bedenken wat we doen.

Gelopen km in week   20        49.1
Totaal gelopen km                  1102.4
Nog te volbrengen km            1397.6
Gelopen km training               49.1
Totaal gelopen in training       934.1
Aantal keer met regen             0
Totaal aantal met regen           11
Gelopen km in wedstrijd         0
Totaal gelopen in wedstrijd    152.3
Aantal keer met regen             0
Gemiddeld per week te doen  43.7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten