maandag 21 april 2014

Week van 31 maart tot en met 6 april 2014


Week van 31 maart tot 7 april

Tja even op een andere dag een blogje even een dipje gehad, nee gelukkig geen hardloopdipje maar een gewoon dipje.

Zoals ik al vertelde ben ik aangenomen bij De Hardloopwinkel en dus na een hele drukke maandag boodschappen doen, huisje poetsen, was wegwerken een stukje lopen en voor zwager Jan zorgen lag ik die nacht toch een beetje onrustig te slapen. Ja morgen is het zover dan mag ik eindelijk weer gaan werken en dan ook nog eens een keertje spullen verkopen die alles met je passie hardlopen te maken hebben. Nou ik kan je vertellen ik stond al om half zeven naast me bedje (moest om even over negen uur de deur uit).

Maar goed alles lekker op het gemakje moeders nog even gebeld om te feliciteren want het die verjaarde en dan hehe eindelijk het is tijd ik mag los!!!!!!

Zo met de auto naar het station van Barendrecht, auto neerzetten en hup naar de trein, he wat staat daar nu de oude auto van mama en Willie raar, gaat vast geluk brengen.

Met de trein naar station Blaak een klein stukje lopen en hup daar gaan we.

Aarnout is er al en doet de deur voor me open, we beginnen met een bakje koffie en nog even over het contract want oja dat was er nog niet ……….

Wat dingen doorgenomen en gedaan maar helaas ik mag en kan niet werken zonder dat er een contract is, dus na een uur ga ik weer naar huis. Ik zal moeten wachten en geduld moeten hebben, dan maar even over de markt maar ach ik heb een rot gevoel en ga dus maar naar huis.

In de loop van de week krijg ik bericht we gaan het deze week niet meer redden met je contract, oke dus nog een week vrij poetsen bij zwager Jan dus geen verloren tijd maar je snap me wel he.

 

Gelopen km in week 14          49.8
Totaal gelopen km                  812.8
Nog te volbrengen km 1687.2
Gelopen km training               49.8
Totaal gelopen in training       737.8
Aantal keer met regen 0
Totaal aantal met regen          7
Gelopen km in wedstrijd        0
Totaal gelopen in wedstrijd   75.0
Aantal keer met regen 0
Gemiddeld per week te doen  44.4

Geen opmerkingen:

Een reactie posten