maandag 31 maart 2014

Week 13 van 24 tot en met 30 maart 2014


Wat een week zeg, heerlijk vrij maar toch ook weer niet. Deze week zijn we even bij onze zwager Jan bezig geweest, deze moet geopereerd worden aan staar en heeft even wat hulp nodig, dus hup op de fiets en gaan. Tuurlijk hebben we deze week ook lekker gelopen, maandag eerst het herstelloopje wat steeds beter gaat lage hartslag en toch een tempo dat je niet omval het is ook heerlijk om te doen.

Dinsdagochtend weer mijn eigen rondje gedaan, had niet zoveel zin om naar de vereniging te gaan moet je heel de dag op je horloge kijken en doen en als je vrij ben is dat niet wat je wil.

Donderdagavond wel voor de baantraining gegaan had er wel even spijt van 2000-1000-800-600 op de baan zijn flinke stukken en dat is niet echt waar ik van droom, maar goed als je er dan toch ben dan gaan we er ook voor ook.

Vrijdag heerlijk gespeeld in de Gorzen, tja voorlopig denk ik even de laatste keer want volgende week ben ik weer vol aan het werk en word het lastiger inplannen maar gelukkig blijft het ook langer licht dus even kijken hoe we dat gaan doen.

En dan is het zomer ja echt het is eind maart maar het is super goed weer eigenlijk best wel warm zeg maar.

20 Kilometer staat er toch wel op mijn planning voor de zondag en eigenlijk ook nog een beetje vlotjes ook indien mogelijk.

Lekker beetje uitslapen een beetje nerveus aan het worden lijkt wel of ik vandaag De Marathon moet lopen, nog een keer naar het toilet en nog even dit en nog even dat bah ben niet helemaal mezelf of juist wel.

Ik ga weg en Martin pikt mij op rond de 10 kilometer dan gaat hij het laatste stuk mee op de fiets helemaal wil ik niet even alleen is ook fijn.

Hup en weg zijn we, het voelt heel zwaar ademhaling heel zwaar weinig zuurstof in de lucht, toch zijn mijn kilometer tijden best goed.

Bij de 5 kilometer even een dadel naar binnen en ach ik ben eigenlijk wel tevreden zo.

Dan kom ik twee meisjes tegen die de weg kwijt zijn snel verteld hoe te gaan en dan moet je zelf weer op gang komen ……

Bijna 10 kilometer en ja hoor dan is Martin gelukkig bij me, ik heb het zwaar weet ook niet of ik wel echt die 20 moet volmaken of stukje moet afsnijden maar over twee weken kan het ook zo warm zijn en dan wil ik ook door dus…..gaan.

Gelletje erin wat drinken en dan gaat het eigenlijk alleen maar zwaarder en zwaarder maar ik ploeter door en stukje bij beetje kom ik er wel, op mijn tijden let ik maar niet meer.

Bij 15 kilometer ben ik me rugzakje even zat en geef dit lekker even aan Martin af. Ik kom nu ook bij een deel wat niet echt vlak is maar wel beschut dus heerlijk wat koeler en ach nog even en we zijn er. Na een kilometer of 17 geef ik aan bij Martin joh ga je thuis omkleden kom dan terug dan kan jij lopen en fiets ik verder. En dat was zo lekker idee dat ik heel hard nou ja hard er achteraan ging want dan kon ik eerder op de fiets stappen, snap je het nog?

Bij 20 kilometer kwam Martin mij weer tegemoet en had ik dus toch netjes mijn 20 kilometers erop zitten, tevreden op de fiets gestapt en heerlijk uitgefietst.

 

Al met al weer een aardig weekje en volgende week ga ik lekker beginnen bij De Hardloopwinkel!!!!

Gelopen km in week 13          60.7
Totaal gelopen km                  763
Nog te volbrengen km            1737
Gelopen km training               60.7
Totaal gelopen in training       688
Aantal keer met regen             0
Totaal aantal met regen           7
Gelopen km in wedstrijd         0
Totaal gelopen in wedstrijd     75.0
Aantal keer met regen              0
Gemiddeld per week te doen   44.5

Geen opmerkingen:

Een reactie posten