maandag 28 april 2014

De week van 21 april tot en met 27 april 2014


Maandag vandaag hebben we geboekt voor Dublin we gaan daar op 4 augustus de halve marathon lopen een Rock `n Roll marathon ik ben zo benieuwd en heb er zo zin in.

Maar goed we hebben nog meer op de agenda staan, zal van de week eens een overzichtje maken is wel handig ook voor ons zelf.

In het kader van de kustmarathon zijn we vandaag gaan trainen in Oostvoorne op het strand, het was behoorlijk pittig eerste stuk los en mul zand, veel stukken met zand waar je in wegzak. Heen heerlijk windje in de rug en terug juist tegenwind, Martin is terug op zijn blote voeten gegaan nou nee dat hoeft van mij toch niet zo, liever vieze schoenen dan voeten maar het was lekker.

Dinsdag mijn tweede week bij De Hardloopwinkel, vandaag en donderdag ga ik naar Den Haag hier hebben ze iets meer tijd om mij dingen te leren, nou kom maar op.

Oke dan moet je eerst goed in Den Haag aankomen, in de trein kwam ik een oud buurvrouwtje tegen gezellig aan de babbel en stap ook gezellig een halte te vroeg uit, shit nu word het krap of ik op tijd ben. Snel weer een halte met de trein, tram zoeken en dan de winkel zoeken en natuurlijk begin ik aan de verkeerde kant van de straat een dikke minuut te laat bah, heb een hekel aan te laat komen.

Koffie, dan even in de winkel rondneuzen hebben hier nog meer als wij in Rotterdam, winkel is ook iets groter.

Oke we gaan van alles ontdekken en doen en beginnen met de sokken, ze vallen hier volledig van hun geloof ik loop op Hema sokken, dat kan dus echt niet. Vrijdag een paar sokken meenemen uit de winkel en gaan proberen. Een klein nadeel van Den Haag ik ga het rainen niet redden zeker niet op dinsdag, dus ga ik zelf gelijk lopen of thuis opruimen en woensdag op mijn gemak lopen, ik kies voor het laatste want ben ook wel een beetje moe eigenlijk.

 
Woensdag weer eens lekker voor mezelf getraind, de eerste keer na de marathon dat ik ook echt heb aangezet en zeker het gevoel had dat ik gewerkt heb, lekker hoor.

Donderdag weer Den Haag extra gezellig want Rob kwam even buurten, vanavond baantraining dus kan ik iets later aanschuiven en lekker even mee trainen, wel pittig hoor zo uit het werk.

Zaterdag vandaag is het Koningsdag maar zijn we gewoon open tot 13.00 uur, de klanten zijn Koning dus eer de deur dicht gaat is het half twee geweest maar goed dat hoort erbij, met een paar sokken x-socks in de tas naar huis toe.

Wel lopen niet lopen een beetje gaar maar wil wel even naar buiten, dus omkleden nieuwe sokken aan en gaan.

Het loopt anders, ze zitten strakker heb er minder wrijving mee onder de bal van mijn voet ik geloof dat ik er wel aan kan wennen.

Zondag nog een keer de sokken proberen, ja het is nog steeds even wennen maar het loopt wel lekker. Ik heb de training vandaag in drie blokken verdeeld een blok op tempo, dan klein stapje terug in blok twee en het derde blok moest iets sneller als dat het ging.

Het derde blok kwam niet helemaal lekker uit zat dicht bij huis en wilde perse mijn kilometers afmaken maar was ook redelijk moe dus een mentale training aan het einde en toch redelijk tevreden.

Daarna heerlijk wezen winkelen, zalig.

 
Gelopen km in week   17       51.9
Totaal gelopen km                  948.7
Nog te volbrengen km 1551.3
Gelopen km training               51.9
Totaal gelopen in training       831.1
Aantal keer met regen 0
Totaal aantal met regen          8
Gelopen km in wedstrijd        0
Totaal gelopen in wedstrijd   117.6
Aantal keer met regen 0
Gemiddeld per week te doen  44.3

 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten