maandag 21 april 2014

De week na De Marathon tot 20 april 2014


Zo heerlijk de dag na de marathon gaan we de sauna in met een paar dames van Energie, heerlijk hoor.

Mijn benen voelen heel erg goed ik mag dus zeer zeker niet klagen nu zit ik ook nog steeds op mijn roze wolk uiteraard.

Ik ga deze keer wel verstandig zijn en neem echt even rust, nu moet dat ook wel een beetje want ik begin deze week ook in De Hardloopwinkel en dat kost denk ik zomaar ook genoeg energie.

Dinsdag is mijn eerste werkdag ja weer op een dinsdag, beetje flauw.

Het is niet druk wat betreft de verkoop maar wel heel leuk dat klanten komen vertellen hoe hun marathon is gegaan en van iedereen hoor je het was zo feest het was zo gezellig en leuk dit jaar, het was ook een feest.

Woensdag ben ik vrij en Martin is ook op tijd thuis en we gaan samen even een klein stukje lopen, het lopen gaat in gedachten beter als in het echt nu was het misschien ookniet handig om in de Gorzen te gaan lopen maar goed.

Donderdag gaat het alweer beter en beginnen de plannen en uitdagingen weer te groeien, dan twee drukke dagen dus even niet lopen.

We hebben mail van Running Blind, buddy`s te kort op 1e paaasdag, weet je we hebben niks dus we gaan weer eens een keertje mee lopen en het was weer heerlijk vertrouwd en gezellig.

Moeten we vaker doen, tijd voor maken!

 
Gelopen km in week   16       19.2
Totaal gelopen km                  896.8
Nog te volbrengen km            1603.2
Gelopen km training               19.2
Totaal gelopen in training       779.2
Aantal keer met regen             0
Totaal aantal met regen          8
Gelopen km in wedstrijd        0
Totaal gelopen in wedstrijd   117.6
Aantal keer met regen            0
Gemiddeld per week te doen  44.5

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten