maandag 3 maart 2014

week 9 van maandag 24 februari tot en met zondag 2 maart 2014


Week 9 een week waar we het even iets rustiger aan doen betreft het lopen.

Tja soms moet je even iets gas terug nemen niet alleen omdat het beter is voor je lichaam maar ook omdat het soms zo uitkomt.

Deze week beginnen we natuurlijk wel met een herstelrondje die ik met een iets hoger hartslag doe zodat ik me er beter bij voel want met een hartslag onder de 130 val ik echt om.

Dan dinsdag normaal lekker lopen en werken maar ik heb deze ochtend geen tijd om te lopen ik ga solliciteren bij De Hardloopwinkel, ik stuiter al een paar dagen door huis van de spanning want dit zou ik zo graag willen, dus nerveus op en top. Het gesprek ja het was leuk en goed denk ik maar ik hoor volgende week pas of ik voor een tweede gesprek mag komen, dus we wachten heel erg rustig af.

Hierdoor een dag even geen tijd om te lopen want tja er moet ook nog een middag gras geperst worden.

Woensdag is het Martin dag dan is het zover en heeft hij een kijkoperatie, dus redelijk op tijd op staan douchen laatste spullen in een tas en gaan. Daar aangekomen word Martin door een toffe vent meegenomen en mag ik wachten of……juist even naar de Ikea die zit maar een klein stukje verder. Uiteraard ruim op tijd terug nog even geduld en ja hoor Martin is redelijk snel klaar en mag mee naar huis.

Strikt gezien mag ik hem nu 24 uur niet alleen laten maar hij voelt zich goed en het is zo lekker weer buiten ik ga dus even een klein rondje doen. Echt lekker ontspannen lopen is het toch niet helemaal maar wel lekker even buiten geweest.

Donderdag Martin doet het alweer goed en ik ga dus lekker trainen op de baan `s avonds, volgens het schema van vorig jaar 8 keer 800 best pittig maar gelukkig we doen eerst estafette en dan nog 4 keer 800, lekker ging ook lekker.

Vandaag ook afscheid genomen van een paar heerlijke stappers maar ja als je er rugpijn van gaat krijgen dan zijn ze echt op, vol weemoed denk ik even terug aan Berlijn want die heb ik er toch maar mooi mee gelopen en ook veel andere loopjes.

Maar dingen gaan maar daar komen ook weer nieuwe dingen voor mijn nieuwe rugzakje is binnen de Nathan Intensity voor dames in het grijs met blauw, die gaan we morgen gelijk uitproberen.

Vrijdag heerlijk speel dag in de Gorzen met mijn nieuwe rugzakje op vertrek ik richting de Gorzen gewoon lekker twee rondjes niks geks niks moeten gewoon relax lekker lopen.
Ik was nu ook wat vroeger als vorige week met als voordeel geen enge vieze mannen, ze waren nu met snoeien daar bezig waar ik er geen last van heb dus heerlijk gelopen en genoten.

Zondag, geen trainingsloop, geen wedstrijd geen moeten heerlijk ik ga weer op pad met mijn rugzakje voor ach het hoeft deze week niet veel ik zie het wel. Tussendoor toch even wat versnellingen gedaan en dat is met een rugzakje op iets minder prettig maar wel te doen en na een goede 16.5 kilometer weer lekker thuis. Oja en het was zo mooi weer heerlijk in ¾ tight en een t-shirt zalig.

 

Gelopen km in week 9            48.6
Totaal gelopen km                  493.9
Nog te volbrengen km            2006.1
Gelopen km training               48.6
Totaal gelopen in training       450.5
Aantal keer met regen             0
Totaal aantal met regen          5
Gelopen km in wedstrijd        0
Totaal gelopen in wedstrijd    43.4
Aantal keer met regen             0
Gemiddeld per week te doen  46.7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten