maandag 24 maart 2014

Week 12 van 17 tot en met 23 maart 2014


Het is geen grap maar 1 april ga ik De Hardloopwinkel in. Heb er echt reuze zin in en kan eigenlijk niet wachten. Maar goed, we hebben nog wat klusjes hier en daar. Dus gaan we even onze tijd daar aan besteden.

Het is best een druk weekje geweest veel gelopen een dikke 70 kilometer best veel eigenlijk.

Het klapstuk was de laatste trainingsloop van 35 kilometer, ik merkte donderdag dat door alles wat erop me af komt ik me schouders en nek lekker aan het vastzetten was, ontspannen lopen word dan best lastig en op korte stukjes gaat het dan nog wel maar langere stukken pft.

Ik merkte bij 12 kilometer dat het niet liep zoals ik wilde en dan is het een pokke eind bij de tweede drankpost had ik zoiets van nou bij de volgende buig ik lekker af en dan ga ik terug dan is het voor de meiden nog wel te doen.

Maar goed dan kom je bij die drankpost en dan loop je toch maar snel door kom op door bikkelen niet zeuren, bij 25 kilometer ging het fout ik ging licht hyperen en heb de meiden even door gestuurd (ze wilde niet).

Even alleen de ademhaling op orde krijgen mezelf een schop onder de kont geven en proberen door te gaan.

De dames hadden een plaspauze dus ging ik hun voorbij wetend dat ze me zo weer op de nek zouden zitten maar even rustig alleen is dan voor mij wel even lekker.

Al snel waren we weer samen en werd me vriendelijk doch streng verteld dat we gewoon bij elkaar blijven punt uit ( ja ik liep weer met natte ogen).

En ach als je dan bijna aan het einde ben staan er daar nog eens twee kanjers ons op te wachten, ja het is zelfs gefilmd kijk maar op facebook, dan lukken die laatste 3.5 kilometer ook nog wel. Meiden bedankt.

 


 

 

Heerlijk me schouders laten masseren en mijn nek heerlijk en gelijk een afspraak gemaakt voor het einde van de week voor nog een keertje alles voor Rotterdam.

Gelopen km in week 11          79.1
Totaal gelopen km                  702.3
Nog te volbrengen km            1797.7
Gelopen km training               79.1
Totaal gelopen in training       627.3
Aantal keer met regen             2
Totaal aantal met regen          7
Gelopen km in wedstrijd        0
Totaal gelopen in wedstrijd   75.0
Aantal keer met regen            0
Gemiddeld per week te doen  44.9

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten