maandag 17 maart 2014

week 11 van 10 tot en met 16 maart 2014


Week 11 we hebben alweer een groot deel van 2014 erop zitten, en als ik zo kijk naar mijn doelstellingen voor 2014 heb ik ze haast al allemaal.

Oke De Marathon van Rotterdam lopen; een lekker weekendje Gulpen en nog een kilometer of 1900 lopen, maar ik heb wel een leuk weekend Texel al gehad, ben het gewicht kwijt wat ik kwijt wilde, en bovendien ik heb een droombaan, ja je lees het goed ik ga bij De Hardloopwinkel werken echt zo tof!!!!

Wanneer heel snel, moeten nog even wat kleine dingen bespreken en dan snel aan de bak, heerlijk hoor heel de dag tussen de loopspullen en mensen die ook van hardlopen houden geweldig wat wil je nog meer.

Tja wat wil ik nog meer, nou in ieder geval nooit meer twee loopjes op een dag ben er echt even goed van onder de indruk geweest, geen handige zet geweest maar wel weer van geleerd.

Dus deze week een beetje rustig aan gedaan betreft lopen.

Het crossen op het parcour in de Gorzen wil ook niet echt lukken ze zijn er nog best druk bezig dus slinger ik nu maar een beetje rond, eigenlijk ook best wel eens lekker. Vrijdag liep ik daar en kwam mijn 600 kilometer voor dit jaar voorbij een mooi fotomomentje.

 


Je besef dan weer extra hoe leuk het er is en omdat het toch niet om snelheid ging die dag besloot ik ook maar eens de grote heuvel op te lopen. Hahaha ik kwam niet heel erg ver rennend maar ben hem wel op geklommen, helaas lijkt het op de foto net of het plat is maar het gaat echt recht naar beneden.

 

 

 
 
Zondag was er een duurloopje op de vereniging van 20 kilometer, het tempo lag redelijk pittig en tot12 kilometer ging het met pijn en moeite goed maar toen even lekker wat laten zakken en mijn eigen ding gedaan.
 
De komende week staat de 35 kilometer op het programma pft nog even niet aan denken hoor, verder lekker beetje lopen, nog twee daagjes graspersen en hopelijk snel bericht wanneer ik De Hardloopwinkel in kan.

 
Gelopen km in week 11           54.3
Totaal gelopen km                  623.2
Nog te volbrengen km            1876.8
Gelopen km training               54.3
Totaal gelopen in training       548.2
Aantal keer met regen            0
Totaal aantal met regen          5
Gelopen km in wedstrijd        0
Totaal gelopen in wedstrijd   75.0
Aantal keer met regen            0
Gemiddeld per week te doen  45.8

Geen opmerkingen:

Een reactie posten