maandag 24 februari 2014

Week 8 een lekker druk weekje


Druk, drukker, drukst waarmee ik weet het eigenlijk niet maar ben lekker bezig.

We hebben een heerlijk weekend Texel achter de rug met lekker wat lopen en verder goed eten en drinken.

Het was heel erg leuk om met zijn alle Gina te begeleiden op haar trainingsloop van 60 kilometer. Ik moet wel zeggen had gelukkig een stuk van 14 kilometer waar we de wind mee hadden of hooguit beetje zijwind. Wel veel duinen dus lekker omhoog en omlaag, zag er best een beetje tegen op of ik het tempo goed vol kon houden maar dat ging eigenlijk wel lekker en dan ga je vleugels krijgen.

Dus dan kom je terug op maandag en heb je de kriebels, schoenen aan en lekker uitlopen. Op maandag deed ik altijd op hele lage hartslag maar dat ga ik iets veranderen iets hogere hartslag zodat ik niet meer omval.

Dinsdag moest er weer gewerkt worden dus voor die tijd even lekker trainen en dat ging goed!!!

Donderdag lekker trainen bij Energie. Dat ging eigenlijk heel erg lekker, wat ik wel merkte is dat de schoenen die ik aan had echt op zijn. Ik zal er dus afscheid van moeten nemen en zal jullie missen, we hebben een hoop meegemaakt samen.

 


Vrijdag was de bedoeling lekker ontspannen door de Gorzen niet op snelheid maar gewoon lekker ontspannen lopen en genieten van de natuur en de blubber.

Helaas er waren weer mannen die ook van de natuur wilde genieten, zij het op een andere manier. Ook van de groenvoorziening waren ze druk bezig met het snoeien en omzagen van bomen dus weinig rust en ontspanning helaas.

Zaterdag had Martin heel de dag ingepland voor het collecteren voor de Roparun en heb ik in de ochtend bijgesprongen op de fiets om het een beetje te begeleiden.

En tja dan is het alweer zondag en staat er weer een mooie loop op het programma 30 kilometer.

Vandaag zouden we voor het eerst met zijn drieën gaan Ginie en Brigitte en ik. We zijn iets eerder vertrokken zoals gebruikelijk en het liep best redelijk wel wat wind tegen maar dat houd in dat je hem terug mee heb en dat is fijner als op het einde wind tegen. Ginie had het erg zwaar deze ronde maar wat een bikkel zeg die bleef gewoon doorgaan diepe buiging en respect hoor. Daarna hebben we een lekkere massage genomen bij de vereniging en konden we moe maar voldaan naar huis.

 


Gelopen km in week               63.4
Totaal gelopen km                  455.3
Nog te volbrengen km            2044.7
Gelopen km training               63.4
Totaal gelopen in training       401.9
Aantal keer met regen            1
Totaal aantal met regen          5
Gelopen km in wedstrijd        0
Totaal gelopen in wedstrijd   43.4
Aantal keer met regen            0
Gemiddeld per week te doen  46.5

Geen opmerkingen:

Een reactie posten