maandag 17 februari 2014

Week 7 van 10 tot en met 16 februari 2014


Week 7 een week waarin heel veel in is gebeurd.

Ik ga deze week maar even in stukjes hakken want anders gaat het een heel groot verhaal worden wat niet meer te lezen is.

Vandaag de gewone loopdingen en verder op in de week Tarwegras het nieuwe Bietensap en de verhalen van Texel.

Na de 28 kilometer op zondag en de heerlijke massage heb ik maandag op lage hartslag mijn rondje weer gedaan er waren vandaag veel loslopend en slecht luisterend honden, wat een drama is dat toch, ze springen tegen je op rennen mee willen niet terug naar de baas enz. Mensen als je hond niet luistert hou hem dan aangelijnd!

Dinsdag uiteraard weer lekker mijn stukjes versnelling gedaan en voor het gevoel ging het niet vlotjes maar achteraf gezien zeg ik, lekker gelopen en toch maar weer mooi gedaan.

Donderdag wat doen we, best lastig we gaan van het weekend naar Texel uiteraard om met zijn alle te lopen maar wat en hoeveel en hoe vaak??? Neem ik rust vandaag of… ik besluit om toch een klein stukje te gaan lopen net even om te kunnen ontspannen, maar wel zo dat ik lekker fris en genoeg energie over heb voor het weekend.

 
Vrijdag, tjop tjop we gaan naar Texel maar dat vertel ik jullie van de week wel.

 

De cijfers van week 7:

Gelopen km in week 7            52.0
Totaal gelopen km                  377.4
Nog te volbrengen km            2122.6
Gelopen km training               52.0
Totaal gelopen in training       334
Aantal keer met regen            0
Totaal aantal met regen          4
Gelopen km in wedstrijd        27.7
Totaal gelopen in wedstrijd   43.4
Aantal keer met regen            0
Gemiddeld per week te doen  47.2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten